آثار چهلمین جشنواره تئاتر فجر در ۱۰ سالن تهران روی صحنه می ‌روند و در این میان سهم استان فارس، ۹ گرایش در رشته های مختلف هنرهای نمایشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان شیرازآثار چهلمین جشنواره تئاتر فجر در ۱۰ سالن تهران روی صحنه می‌روند و در این میان سهم استان فارس، ۹ گرایش در رشته‌های مختلف هنر‌های نمایشی است.

«هملُر بیژنی» به نویسندگی یوسف شکوهی و کارگردانی آژمان بیژنی نسب در بخش مسابقه صحنه و «تصویر مصور مظفری» به نویسندگی اصغر گروسی و کارگردانی وحید نفر در این جشنواره شرکت می‌کنند.

نمایشنامه «شطحیات اشباح» از سعیدرضا خوش شانس و نمایشنامه «مدیترانه ای» به نویسندگی پیام لاریان در بخش نمایشنامه نویسی کاندیدا شده اند.

«بک تو بلک» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان و نمایشنامه پروانه الجزایری به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی سعید شیخی از طرف استان قزوین در جشنواره اجرا خواهند داشت.

نمایش «استرالیا» نویسنده پیام لاریان و کارگردان محمد هاشم زاده و بخش رادیوتئاتر نمایش «سووشون» نویسنده وکارگردان آرش جمال الدینی در بخش غیر رقابتی خواهند بود.

«دگردیسی شاعرانه یک گیشا» با نویسندگی و کارگردانی عیسی صادقی بهمنی و تهیه کنندگی هانیه حسن پور به جشنواره راه پیدا کرده اند و نمایش‌های بخش‌های مختلف چهلمین جشنواره تئاتر فجر در ۱۰ سالن به اجرا درخواهند آمد.

۹ تماشاخانه به اجرای نمایش‌ها در بخش‌های رقابتی، غیررقابتی و مهمان اختصاص دارد و در تماشاخانه «استاد انتظامی» نیز نمایش‌های بخش رادیو تئاتر به اجرا درخواهند آمد.

تالار وحدت، مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه ایرانشهر، سالن اصلی تئاتر مولوی و تالار حافظ به اجرای نمایش‌های جشنواره تئاتر فجر اختصاص داده شده اند.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری «حسین مسافرآستانه» برگزار خواهد شد و اخبار آن از سایت fitf.ir قابل پیگیری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار