تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان «عادل، خالق و جمال الحداد» از شهدای پرافتخار مشهدالرضا (ع) را تسلیت گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - در پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی آمده است: این مادر مومنه بهپیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی برای درگذشت مادر شهیدان تقوی عنوان الگوی صبر و استقامت، براثر شکنجه‌های فراوان رژیم بعث عراق، سه فرزند عزیز خود را در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم اسلام کرد و بی تردید این انقلاب، مرهون زحمات و بردباری چنین مادران با ایمان و فداکاری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی در این پیام، برای این مادر صبور و مجاهد، در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن الحجج (ع) رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان اجر و شکیبایی آرزو کرد.

خانواده تقوی (الحداد) که ایرانی الاصل هستند در دوران انقلاب اسلامی ساکن عراق بودند که به دلیل طرفداری از انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی (ره) سه فرزند و داماد این خانواده (محمد خلیفاوی) توسط دولت بعث عراق در نجف دستگیر شدند و پس از شکنجه‌های فراوان در زندان ابوغریب بغداد در اول شهریور ۱۳۵۹ به شهادت رسیدند.

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار