نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دهه فجر ایام سرنوشت‌ساز و به یادماندنی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که در این ایام حوادث مهمی به وقوع پیوست و منجر به تشکیل حکومت اسلامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - حجت‌الاسلام والمسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" گفت هر چند آثار فراوانی در خصوص دهه فجر و حوادث آن نوشته شده، اما ناگفته‌های فراوانی از دهه فجر وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر لزوم تولید فیلم و آثار هنری از حوادث دهه فجر تاکید کرد و گفت: گروه‌های جهادی و مردمی با برنامه‌های پرمحتوا و امیدآفرین و نشاط آور باید نشان دهند که مردم ما همچنان در مسیر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب مستحکم ایستاده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: بیان و تدوین معارف اسلامی، دعوت به عدم همکاری با غاصبان خلافت و مقابله با جریان‌های انحرافی که در آن زمان بوسیله دشمنان اهل بیت گسترش پیدا کرده بود از خدمات امام پنجم شیعیان است.

او گفت: مناطقی از یمن بیش از ۱۰۰ بار اماج حملات دشمنان قرار گرفته کما اینکه این حملات هفت سال ادامه دارد و دشمنان نمی‌توانند به اهداف خود برسند و در باتلاق یمن گرفتار شده‌اند.
امام جمعه مردم خرم‌آباد گفت: در این ماه‌های آخر سال که باید چرخه اقتصادی اصناف با رونق باشد در صورت رسیدن به وضعیت قرمز، در رونق اقتصادی و فعالیت‌های فرهنگی اخلال می‌شود لذا مردم واکسن نوبت سوم را تزریق کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.