سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صورتی که خواسته هایم تا روز دوشنبه برطرف شود با افتخار به پرسپولیس باز خواهم گذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان - یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که چند روز پیش به علت مشکلات مالی استعفا داده بود گفت: من ۳ خواسته داشتم و گفتم اگر تا دوشنبه برطرف شوند با افتخار می‌آیم و درخدمت تیم خواهم بود. من استعفا دادم یعنی از تمام حق و حقوقی که در این مدت به من تعلق می‌گرفت، گذشتم. می‌توانستم بروم فسخ کنم و مثل بقیه مربیان پولم را بگیریم، اما بحث خودم نیست. پول من را توانستید بدهید، نتوانستید خداحافظ. شرایط اولیه همکاری وجود داشته باشد با افتخار بر می‌گردم و در کنار تیم کار می‌کنم. تا دوشنبه صبر می‌کنم و امیدوارم خبر‌های خوبی بشنوم.

نظرتان درباره اظهارات درویش چیست؟  

کار کردن در پرسپولیس برای هر مربی افتخار بزرگی است. بعد از قهرمانی در سال گذشته و از شروع فصل جدید با مشکلاتی مواجه شدیم. چند بازیکن کلیدی را از دست دادیم و از حدود سه بازیکنی که مدنظر داشتیم حتی یک مهاجم نیز نتوانستیم بگیریم.  با توجه به داشته هایمان، سعی کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که یا قرارداد نداشتند یا ارزان بودند. بازیکنانی داشتیم که خانه‌شان را فروختند، به اینجا امدند و به خاطر عشق به پرسپولیس کار کردند. بعد از آن هرکجا شرایط مالی اجازه داد، بازیکن گرفتیم.

درخواست شما از باشگاه پرسپولیس چیست؟  

من دیروز با درویش یک ساعت صحبت کردم. با پیشکسوتانی مانند کلانی و پنجعلی هم صحبت کردم و به آن‌ها توضیح دادم. حداقل‌های خواسته شده منافع شخصی ام نیستند. دنبال سر وسامان گرفتن تیم هستم. سه خواسته دارم. اول اینکه پرداختی‌ها را به ۵۰ درصد برسانند. دوم این که پاداش‌ها پرداخت شود و سوم، چند بازیکن خوب بگیریم. سوال من این است که چرا پول فقط برای ما نیست؟

آیا شما با درویش اختلاف دارید؟  

واقعا مشکلی با درویش ندارم. او هم تلاش زیادی می‌کند و توانست ۸ درصد  قرارداد‌ها را پرداخت کند. می‌دانم کار برایش سخت است و ممکن است پیش خودش بگوید چرا تا من آمدم گل  محمدی این کار را کرد.

دریافتی بازیکنان پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟  

 ما تا دیروز از لحاظ پرداختی تیم آخر جدول بودیم. اکنون با این ۸ درصد شاید یک یا ۲ پله بالا آمده باشیم! اما شرایط سختی داریم. بحث احترام است، بحث پول نیست. درباره مدت پرداخت  به ما وعده و وعید زیادی دادند. با این شرایط بازیکن از نظر روحی و روانی به مشکل می‌خورد. هرکسی وارد این تیم می‌شود باید منابع مالی تامین کند. درست است حق پخش نمی‌دهند و مشکلات این چنینی وجود دارد، اما کسی که بالای سر این تیم می‌آید باید حداقل‌ها را فراهم کند. فصل که تمام شود، نمی‌گویند درویش بود یا هیئت مدیره، می‌گویند گل‌محمدی تو چرا این کار را کردی؟  با پرداخت ۵ درصد و  ۶ درصد و ۷ درصد، تیم وارد مسابقات شود دوباره همین آش و همین کاسه خواهد بود و همین مشکلات وجود دارند. باید این مشکلات به صورت ریشه‌ای حل شوند. من واقعا از این شرایط خسته شدم و توانی برای ادامه کار ندارم.

پیشنهاد سرمربیگری باشگاه سپاهان به شما درست است؟  

نه، از هیچ کجا پیشنهاد ندارم. حتی سفری داشتم تا چند روز بروم و استراحت کنم، اما آن را لغو کردم که در کنار خانواده باشم. مشکلات تیم واقعا زیاد است. بعضی از مشکلات آنقدر پیش پا افتاده هستند که آدم خجالت می کشد بیانش کند. به هر هتل یا دفتر هواپیمایی می‌رویم بدهکار هستیم. این‌ها را چطور بگویم؟ تو را به خدا فکری به حال این وضعیت کنید. شرایط خیلی سخت است.

مشکلات پرسپولیس از کجا شروع شد؟  

 همه  مشکلات پرسپولیس از بازی با الهلال شروع شد. فاصله ما با الهلال سه گل نبود، اما تیم خیلی خسته بود. بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگشتیم، بازی‌های لیگ برتر فوتبال شروع شد و سپس  شاهد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی بودیم و به مشکلات مالی برخوردیم. بعد از سه ماه و نیم ازبازیکنان تاجیکی استفاده کردیم. علاوه بر این، مشکلات تمرینی و زمین تمرین داریم. البته چندماه پیش من این مشکلات را گفتم. چیز‌هایی که می‌خواستیم حداقل‌ها بود. دنبال استادیوم خیلی مجهز یا بازیکن خیلی حرفه‌ای نبودیم. متاسفانه از حداقل‌ها محروم شدیم. بعد از آن هم ما را از آسیا حذف کردند.

نظرتان درباره حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا چیست؟  

 هدف یک تیم از حضور در مسابقات، رسیدن به جای بزرگ‌تر است. ما قهرمان لیگ شدیم و باید در سید یک  لیگ قهرمانان آسیا قرار می‌گرفتیم، اما اکنون باید این رقابت‌ها را در خانه از پای تلویزیون تماشا کنیم. حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای ما یک پاداش بود که آن را از ما گرفتند.

پرسپولیسی‌ها تاکنون چقدر پاداش گرفتند؟  

شما فکر می‌کنید ما از ابتدای فصل چقدر پاداش گرفتیم؟ هیچ پاداشی، دنبال این مسائل نبودیم، اما یک تیم برای رسیدن به موفقیت، باید حداقل‌ها برایش فراهم شود.

درباره صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی بگویید؟  

کار خیلی سخت و دشواری بود که با همدلی و همکاری خوب انجام شد. صعودی عالی داشتیم و دل ملت شاد شد. دست همه کسانی که زحمت کشیدند درد نکند. ضمن این که امروز سالگرد فوت مهرداد میناوند است. به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم و امیدوارم روحش قرین رحمت الهی باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی مکوندی
۲۰:۵۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
نظر من این هست که خط دفاعی پرسپولیس بسیارآسیب پذیر هست مخصوصا بازیکن جدید حنانوف مرتب توپ ها را لو میده من درچندبازی که ایشون انجام دادند زیر نظرش داشتم و روبروی استقلال اصلا گزینه مناسبی نیست مخصوضا در برابر حرکتهای حسینی از استقلال که سرعتی هست من خواهشمندم از آقای گل محمدی بیشتر دقت کنند روبروی استقلال از دفاع مطمعن سیدجلال و فرشیدی فرجی و نعمتی استقاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
ما که می دونستیم این استعفای آقای یحیی نمایشی بوده !!!! الان خدا میدونه ازکدوم اعتبار دولتی و بیت المال بدبخت بیجاره ها را به حساب این تیم واریز شده گه آقا یایا برگشته !!! ارز دولتی دارو یا صندوق و اعتبار فقرا !!!
Iran (Islamic Republic of)
ع ع
۲۲:۲۲ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
فوتبال را با سلطانی به گند کشیدید بابا همه کمکتون هست فدراسیون داوران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
منتظر کمک های دولتی و ارزهای بدبخت بیچاره بودن که بحسابشون وازیر کنن !! که موفق هم شدن
Iran (Islamic Republic of)
علی شریفی
۲۱:۱۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
به زور میخوان طرفدارای استقلال رو آروم کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
آقای گل محمدی بدهی تیم پدیده و تعهداتون به این تیم را دادید
Iran (Islamic Republic of)
ل
۲۰:۳۵ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
جز اینکه عمر هدر می دهی کار دیگری نمی کنید کاش در این شرایط سنی متوجه می شدی تا در ادامه تجدید نظر می کردی اما افسوس که چنین نیست جای تاسف فراوان است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
در تمام مدت وزارت آقای سلطانیفر هر بلایی که بگین سر استقلال آوردین ،بازیکنا فقط یه نیم فصل کنار هم می موندن ،حالا که پدر بزرگوارتون رو از دست دادین ننه من غریبم بازی در میارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
چرا چندسالیکه استقلال غرق مشکلات بود با مربی استقلال چنین مصاحبه ای انجام ندادن ،درحالیکه با گلممدی مصاحبه جانسوز انجام دادن و صفحه اول وتیتر اول گذاشتن
Germany
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
گل ممدی هر سال برای گرفتن جام این فیلمو بازی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
سهم من از بیت المال
۲۰:۱۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
پول پول پول
تو همین یکسال گذشته چند صد میلیارد خرج باشگاه پرسپولیس شده و پول بازیکن دادند. اینها از بیت المال است از بیت المال از بیت المال ما راضی نیستیم از حقمون به این تیما داده بشه بازیکنی که چند ده میلیارد میگیره طرفداری داره که نون شبش را از سطل زباله پیدا میکنه جفتشون از بیت المال یه حق دارند.

قرارداد راشودویچ فقط35 میلیارد تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
این یعنی خود شیرین کردن اگه هیچ پولی هم بهت ندن خودت التماس می کنی که باز مربی پرسپولیس شوی اینا نقشه است برای بیت المال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
کریم باقری بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
چقدر فیلمی مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
تازه به مشکلات پنج سال پیش استقلال رسیدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
نبود هم نبود مهم نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
متاسفانه #باباحمید جانشین خوبی برای #بابامسعود نیست
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۸:۳۴ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
مثل اینکه سپاهان طرف را نخواسته است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
این نمایش ها رو جمع کن بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
تو استراحت نیم فصل استعفا داد
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۱۷:۴۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
تیمی که به اصطلاح شما دولت قبل حامیش بوده بهترین مربیشو پولشو ندادن تا رفت (برانکو) بعد هم کالدرون که داشت خوب نتیجه می گرفت فراری دادن چند تا بازیکن خوب خیلی راحت فراری دادن علیپور بیرانوند بشار خلیلزاده کنعانی احمد نور و ... چند تا مدیر تغیر کرد یکیش این مردک دندانپزشک که تیمو بهم ریخت با پنجره بسته و 12 . 13 بازیکن قهرمان ایران شد و رفت فینال آسیا 2 بار در پنج سال همیشه قراردادای پرسپولیس کمتر از رقیباش بوده و همیشه گفته همه تیمها قراردادشون بزارن تا مردم ببینن ولی چون معلومه که پرسپولیس کمتر از بقیه خرج میکنه این کار انجام نمیشه آبیها یه دروغ تکرار کردن خودشون باورشون شده در صورتی که هر مشکلی که الاستقلال داشته پرسپولیس بیشترشو داشته استقلال استرا و شفر رفتن پرسپولیس برانکو و کالدرون استقلال مددی رو داشت که تیمو به هم ریخت اینطرفم رسول پناه نمیدونم این کمکی که میگن شده از کجا بوده ما که نفهمیدیم همیشه تیم پول نداره بازیکن خوب بگیره همین ستاره هاشم از دست داده بیشترین سودماز داوری که آخر فصل مشخصه کیسه میبره همیشه همینطور بوده این دربی آخرم که پنالتی واضح روی امیری که موقعیت شوت به دروازه رو با هل دادن خراب کردن نمیبینن که اگر میگرفت و گل میشد نتیجه تغییر میکرد یا گل سالم پرسپولیسو نمیگیرن یا با دست به پرسپولیس گل میزنن وووو .. ولی ما خدا رو داریم بیشترین هوادار در آسیا رو داریم غم نداریم همیشه قهرمانیم تلویزینم که کلا استقلالیه میدونم اینو نمیزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
برنگشتی هم برنگشتی.کسی منتظرت نیست فک کرده خونه خالشه توی افغانستانم برای مربی گری رات نمیدن بعد اینجا ناز میکنی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
ایول آقای گل‌محمدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
طی 6سال استقلال مشگل داشت یبار مصاحبه ای با هیچ مربی استقلال انجام نداد و ننشت پای صحبت‌هایی آنها. ..مشخص شد همتون طرفدار تیم پیروزی هستین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
حیف این همه پول بیت المال.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
تورو به خدا برنگرد ما دایی را می خواهیم یکی از بدبختی های پر سپولیس پول مفتی است که بابت تو داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
وزیر ورزش کمر به نابودی بزرگترین تیم ایران بسته و تنها با برکناریش این مسئله حل میشه از آقای قالیباف خواستاریم استیضاح است فرد رو در اولویت قرار بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
خواستش اینکه جام رو بهش بدین خخخخ
آخرین اخبار