محصولات Honor Magic در تاریخ ۲۸ فوریه رونمایی می‌شوند

شرکت آنر قصد دارد در کنگره جهانی موبایل آینده از محصولات جدید خود رونمایی کند.

باشگاه خبرنگاران جوانآنر رسما اعلام کرده که در کنگره جهانی موبایل آینده، شرکت خواهد کرد. این شرکت همچنین از رونمایی سری جدید آنرمجیک خود خبر داد.

براساس گزارش سایت gizmochina؛ آنر به تازگی تصویری به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد این شرکت گوشی‌های هوشمند جدید سری Magic را در ۲۸ فوریه ساعت ۱:۰۰ بعد از ظهر رونمایی می‌کند. در حالی که آنر نام خط تولید را فاش نکرده پیش بینی می‌شود سری Honor Magic۴ و به عنوان جانشین گوشی‌های سری Magic۳ باشد.

پیش بیی می‌شود، اسمارت‌فون‌های سری Magic۴ مجهز به تراشه جدید کوالکام ۸ نسل ۱ خواهند بود که اولین گوشی هوشمند تاشو این برند یعنی Honor Magic V را نیز تامین می‌کند. هنوز هیچ چیز در مورد سری Honor Magic۴ به طور قطعی مشخص نشده، اما از آنجایی که این شرکت قرار است دستگاه‌ها را در پایان ماه آینده عرضه کند، انتظار می‌رود در روز‌ها یا هفته‌های آینده جزئیاتی در مورد گوشی‌های هوشمند به دست آوریم.

محصول آنر

سری Honor Magic۳ شامل سه مدل Magic۳، Magic۳ Pro و Magic۳ Pro Plus بود و ما انتظار داریم که این شرکت خط تولید را دست نخورده نگه دارد. برای اینکه مطمئن شویم، باید منتظر بمانیم تا جزئیات بیشتری منتشر شود. همچنین این احتمال وجود دارد که آنر عرضه جهانی گوشی هوشمند تاشو Honor Magic V یا دستگاه دیگری مانند لپ‌تاپ یا تبلت MagicBook را اعلام کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت آنر ، گوشی جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار