انجام وظیفه مامور پلیس به جای پیک غذارسان! + فیلم

مامور پلیس پس از دستگیری پیک غذارسان، سفارش مشتری را به او تحویل داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - یک زن اهل ایالت داکوتای جنوبی آمریکا پس از آنکه غذای سفارش داده شده خود را از مامور پلیس دریافت کرد، غافلگیر شد.

بنا به گزارش CBS۴، «آناستازیا السینگر» ۲۴ ساله این صحنه غیرمنتظره را از طریق آیفون خانه اش در حالی که یک مرد با لباس پلیس، سفارش او را در دست داشت مشاهده کرد. خانم السینگر پس از مراجعه به مقابل درب خانه اش غذایش را از این مامور پلیس تحویل گرفت.

السینگر در ابتدا و پس از آنکه از طریق اپلیکیشن متوجه شد راننده پیک غذارسان در فاصله چند بلوک از خانه اش متوقف شده فکر کرد حتما سفارشش را دیر دریافت خواهد کرد. اما او با چک کردن آیفون و مراجعه به مقابل درب خانه اش، با مامور پلیس مواجه شد. السینگر در گفتگو با Argus Leader گفت:"من داخل خانه بودم و متوجه ماجرا شدم. با خودم گفتم حتما غذایم را کمی دیرتر دریافت خواهم کرد."


بیشتر بخوانید


در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده مشاهده می‌شود که مامور پلیس با فشردن زنگ خانه السینگر به او می‌گوید: "من می‌دانم فردی نیستم که انتظارش را می‌کشیدید، اما راننده شما (پیک غذارسان) بازداشت شد؛ بنابراین من این ماموریت را به پایان رساندم. (غذا را به شما رساندم.)"

این ویدئوی کوتاه از زمان انتشار در فضای مجازی تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بیننده داشته و بیش از ۴ میلیون لایک دریافت کرده است. «سام کلِمنز»، یک سخنگوی پلیس محلی آمریکا در این باره گفت: "چنین رویدادی سابقه ندارد (رساندن غذا توسط پلیس) با این وجود افسر ما فراتر از وظیفه خود عمل کرد و همانا وظیفه اش را که کمک به مردم است به درستی انجام داد."

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.