سردمداران قاچاق مواد مخدر در دوران پهلوی؛

۴ نفری که میلیارد‌ها تومان از فروش مواد به جیب زدند + تصاویر

در دوران محمدرضا پهلوی تبلیغات پرسروصدایی علیه قاچاق مواد مخدر به راه افتاد این در حالی بود که نزدیکان شاه جزو سردمداران مافیای مواد مخدر بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان ـ در دوران محمدرضا پهلوی تبلیغات پرسروصدایی علیه قاچاق مواد مخدر به راه افتاد و عده‌ای قاچاقچی خرده‌پا اعدام شدند. این در حالی بود که بارها و بارها افتضاحات اشرف در زمینه قاچاق مواد مخدر پخش می‌شد و در مطبوعات خارجی انعکاس می‌یافت. حسین فردوست در خاطراتش در خصوص مافیای موارد مخدر در دربار می‌نویسد:

تصویب طرحی آمریکایی برای مبارزه با کشت خشخاش

در زمان وزارت بهداری جهانشاه صالح، طرح مبارزه با کشت خشخاش در ایران به اجرا درآمد و حال آن که این یک طرح آمریکایی به سود ترکیه و افغانستان بود که یکی از منابع سرشار درآمدشان به خصوص ترکیه از فروش تریاک چه برای مصارف دارویی و چه برای مصارف تخدیری است. به هر حال، این طرح مشکلی را حل نکرد و اعتیاد رواج شدید داشت. علاوه بر اشرف به معرفی سه تن از بزرگترین قاچاقچیان ایرانی مواد مخدر که نقش اصلی در اشاعه اعتیاد داشتند می‌پردازم:

۴ نفری که از میلیارد‌ها تومان از فروش مواد به جیب زدند + تصاویر
اشرف پهلوی خواهر شاه یکی از سردمداران قاچاق مواد مخدر


بیشتربخوانید


۴ نفری که از میلیارد‌ها تومان از فروش مواد به جیب زدند + تصاویر


بزرگترین قاچاقچی تریاک وهروئین ایران اشرف پهلوی بود. او با استفاده از مصونیت خاندان سلطنتی، مقادیر زیادی موادمخدر حمل می‌کرد

فلیکس آقایان بزرگ‌ترین قاچاقچی ایرانی مواد مخدر

بدون ترتیب دکتر فلیکس آقایان، بزرگترین قاچاقچی ایرانی مواد مخدر و یکی از مهمترین قاچاقچیان بین‌المللی بوده و هست. پدر فلیکس با آقایان در بین ارامنه مرد شماره یک به شمار می‌رفت و همه ارامنه او را می شناختند و شدیداً از او حساب می‌بردند. فلیکس آقایان در حد عجیبی از مسائل ایران و سیاست‌های بین المللی و تشکیلات خفیه سیاه و اف بی آی و مافیا اطلاع داشت؛ زیرا در رده‌های بالای این سازمان‌ها بهترین رفقا را به ضرب پول‌های کلان به دست آورده بود و در تشکیلات اجتماعی سری آمریکا در بالاترین رده دست داشت. او کسی نیست که پولش را دور بریزد و اگر یک میلیون دلار به یک سناتور آمریکایی می‌داد ۱۰ میلیون دلار از وجود او استفاده می‌برد. فلیکس عضو بلندپایه مافیای آمریکاست و در قاچاق مواد مخدر روی دست اشرف زده بود؛ ولی رد به هیچ فردی نمی‌داد.

۴ نفری که از میلیارد‌ها تومان از فروش مواد به جیب زدند + تصاویر
فلیکس آقایان بزرگ‌ترین قاچاقچی ایرانی مواد مخدر

ایجاد سازمان گانگستری با استفاده از کاباره‌ها

برادر کوچک فلیکس جزو هیأت رئیسه توزیع مواد مخدر در آمریکای مرکزی و جنوبی است و از فلیکس خیلی جوان‌تر و خطرناک‌تر است. او را در مهمانی‌هایی که فلیکس برای محمدرضا تعطیلی داد در خانه‌اش دیده بودم. فلیکس یکی از نزدیکترین دوستان محمدرضا بود  و در اکثر ساعات فراغت او حضور داشت و به اتفاق محمدرضا و چند تن دیگر (جمشید و مجید علم، پروفسور یحیی عدل) هر شب تا یک و دو نیمه شب به ورق بازی می‌پرداختند. این برنامه روزهای تعطیل هم دنبال می‌شد. فلیکس مرد هرزه و شوهر بدی بود و تنها با زن‌های کاباره رفت و آمد داشت و اکثر صاحبان و مستخدمین کاباره‌ها تابع محض او بودند. او بزرگترین سازمان مخفی گانگستری را در ایران اداره می‌کرد و از کاباره‌های تهران، آیادان، خرمشهر و غیره حق حساب می‌گرفت.

معاملات کمتر از ۱۰ میلیون تومان برایش جالب نبود

آقایان بزرگ‌ترین سوءاستفاده‌چی قرن به شمار می‌رود و با ارقام بسیار درشت سروکار داشت و کمتر از ۱۰ میلیون تومان برایش جالب نبود. در زمان جنگ با یک سپهبد آمریکایی که فرمانده لجستیکی ارتش آمریکا در ایران بود، کنار آمد و آن سپهبد با همدستی چند گروهبان آمریکایی هرچه در انبار اضافه می‌آمد با آقایان معامله می‌کرد. به این ترتیب ده‌ها هزار لاستیک اتومبیل، صدها هزار بطری ویسکی و میلیون‌ها قوطی کمپوت و مواد غذایی معامله شد. هم آن سپهبد استفاده فوق العاده برد و هم آقایان میلیاردها تومان به جیب زد. در زمان جنگ از خیر شکر هم نگذشت و ده‌ها میلیون تومان قند و شکر را دزدید.

۴ نفری که از میلیارد‌ها تومان از فروش مواد به جیب زدند + تصاویر
امیر هوشنگ دولّو نفر اول از سمت راست 

امیرهوشنگ دولو، «سلطان خاویار ایران»

پس از آقایان باید از امیرهوشنگ دولو سخن بگویم که به سلطان خاویار ایران شهرت داشت. دولو از خانواده قاجار بود. این مرد از روزی که پیدا شد بلافاصله به اتاق خواب محمدرضا راه یافت زیرا دخترهای زیبای ایرانی و فرانسوی را می‌شناخت و می‌توانست بیاورد و همین کافی بود.

درخواست‌هایی که در اتاق خواب محمدرضا اجابت می‌شد

دولو باغ بزرگ و خانه قدیمی و وسیع مقابل پمپ بنزین جاده شمیران نزدیک تجریش داشت. تریاکی شدید بود و به دستور محمدرضا بهترین تریاک ایران به وفور و برای خود و همه، مجانی در اختیارش قرار می‌گرفت. هر روز مقامات مهمی به خانه دولو می‌رفتند؛ کسی که می‌خواست وکیل یا سفیر یا وزیر شود، افسری که می‌خواستند سرتیپ یا سرلشکر یا سپهبد شود، فردی که پرونده داشت و می‌خواست از مجازات معاف شود و یا طرف را محکوم کند و امثالهم. تمام درخواست‌ها را مستقیماً در اتاق خواب محمدرضا به اطلاع می‌رساند و بدون استثناء همه تصویب می‌شد. لذا همه به خانه دولو رو می آوردند.

۳ - ۴ دختر زیبا در خانه داشت برای پذیرایی از مقامات

همیشه در خانه‌اش برای مهمانان ۳ - ۴ دختر زیبا بود. برخی حظ بسری می‌بردند و برخی وقتی می‌رفتند یکی از آنها را با خود می‌برند، البته با اجازه دولو. پس همه ترتیبات برای جذب مقامات مهم در خانه‌اش فراهم بود. در همان اتاق با همراهان ۳ - ۴ ساعت تریاک می‌کشید و کسانی که نمی‌کشیدند، دود آن را استشمام می‌کردند. قبلاً در پاریس زندگی مجللی داشت و مسلماً حالا هم در پاریس است زیرا شهر دیگری را دوست ندارد. او بدون تردید هم‌اکنون نیز با اشرف و دخترش آزاده و رفت و آمد دارد و خانه‌اش پاتوق آن‌هاست.

۴ نفری که از میلیارد‌ها تومان از فروش مواد به جیب زدند + تصاویر
ارتشبد غلامعلی اویسی

ارتشبد غلامعلی اویسی کشفیات مخدر را می‌دزدید

و بالاخره باید از ارتشبد غلامعلی اویسی نام ببرم. اویسی از آغاز افسر کم‌سوادی بود و تا پایان نیز معلومات نظامی کمتر از متوسط داشت و مطلقاً اهل مطالعه نبود. حتی در دوره دانشکده افسری در هیچ یک از دروس و تمرینات شرکت نمی‌کرد و در طول 2 سال دانشکده انباردار گروهان بود. ولی او توانست با زد و بند و نزدیک کردن خود به محمدرضا ترقی کند و به مشاغل مهم برسد. زمانی که فرمانده ژاندارمری بود سهم خود را از تریاک‌های وارده از افغانستان و ترکیه برمی‌داشت و زنش در کرمان تشکیلات سازماندهی فرم تریاک در خانه داشت. تریاک‌های مکشوفه را نیز بلند می‌کرد و می‌فروخت.

گاه درگاه روزنامه‌ها می‌نوشتند که مثلاً در زیرسازی یک نفتکش یک تن تریاک کشف شده است، قاعدتاً باید این تریاک مکشوفه به سازمان خاص در دادگستری تحویل می‌شد؛ ولی اویسی آن را عوض می‌کرد و به جایش ماده‌ای که مخلوطی از چند گیاه است تحویل می‌داد که رنگ و بوی تریاک داشت. شاید بگویم که تریاک‌های موجود در دادگستری تریاک نبود و دو سوم آن از همین مخلوط بود که یک کیلوی آن یک ریال هم ارزش ندارد. اویسی از این طریق طی چند سالی که در ژاندارمری بود، حداقل ۵ میلیارد تومان دزدید و همه را دلار کرد و به خارج برد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۲:۳۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
دوستان عزیز اگر ویروس جهل را دیدین به سرعت از آن محل دورشین احتمال آلودگی به این ویروس بسیار زیاده حتی استفاده از وسایل حفاظت فردی و فاصله گذاری اجتماعی هم کمکی نمیکنه
مراقب خودتون باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
خدا لعنتشان کند
خوب از این موضوع بگذریم
در حال حاضر سلطانان اختلاس کیا هستند .....
وای نگو حسن خطرناکه
برادر من زمان قدیم گذشتو رفت به درک خدا لعنتشان کند
حرفی از الان زده شود چرا ماجرا علنی نمیشود چون همه به هم وصل هستند الله اکبر اینا را خدا بی نهایت لعنت کند چون جانماز پهن کردن در پس پرده کار دگر میکنند و کسان دیگر که خدایی کار میکنند هم به آتیش همین نامردمان کارشان دیده نمیشود پس ماجرایی را که میدانیم را گزارش نکید خواهشا از مافیای اکنون حرف زنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
لعنت خدا بر ان ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
خوبه دیگه الان نه معتادی هست نه مواد فروش.....چی شده؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
هرکس هرکاری میتونه انجام بده فقط دلار وارد کشور بشه که جمعیت فقرا بیشتر نشه اینجوری چند نفر میرن جهنم ولی مثل الان چند ده میلیون نفر از سر فقر به کارهای کثیف رو میارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
عجب دربوداغونهای بی کلاسی بودن اخه چه نیازی به قاچاق مواد مخدر داشتن
Canada
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
کانالهای ال سعود و لندنی و لوسانجلیسی
با اب زمزم انها را عسل گناه داده و
بعنوان یک فرشته بخورد .جاهلان .کم سواده و بیسوادها که
اهل مطالعه و تحقیق نیستند میدهند
اگر خوب بودند
ملت از خوشی .انقلاب کردند
اشخاص دزد و اختلاسگر و احتکارگر
نفوذی همان دوران هستند .فرزندان ساواکی ها
که با نیرنگ و کلک خودشون را دیندار جا زده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
تو املای کلمات مشکل داری اومدی در مورد مطالعه و تحقیق حرف میزنی
Canada
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
یکبار اشرف را با مواد مخدر میگیرند
و بردارش واسه اینه بویش در نیاد
سریع دست بکار میشود
حتی به محروم روزنانه نگار مصری .بنام حسینن هیکل
رشوه میداده که راجع به
کثیف کارهایشون مطلب ننویسند
تاریک ترین دوران تاریخ ایران زمین
اتش جهنم و عذاب شون به عرش خدا برسد
حالا ساواکی ها که حقوق نجومی شون قطع شده
حمله میکنند و منفی رای میدهند
یا کفتار های منافقین رای منفی میدهند
Iran (Islamic Republic of)
رفیع
۱۹:۱۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
لعنت بهشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
وضعیت الان چطورع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
عاااااااالیییییییی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
گل و بلبل!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
بهتر از پهلوی هرچیدباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۸:۲۵ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
خانواده پهلوی تمام ایران را ملک شخصی خود کرده بودند ، مگر ممکن است بخاطر چند میلیون دست به قاچاق مواد مخدر بزنند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
اون که برای گذشته بودش تمام شدن
الان این مافیای مواد مخدر دست کی هستش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
آنقدر نقطه نظرات شخصی وسلیقای و خصومتی در مطالب اینترنتی پخش می گردد که واقعا تشخیص واقعیت افتاده را مشکل می کند.به هر حال گذشته از دین و مذهب،پست و مقام،جنسیت و لباس و تبعه هرکشور،چیزی که مشخص است همیشه قدرت منشأ فساد بوده و هست و خواهد بود مگر عوامل بازدارنده و تنبیهی بیشتر از آن باشد .واین می طلبد دادگستری سالمی وجود داشته باشد،و راههای خلاف به حداقل رسانیده شود.متاسفانه درصورت عدم وجود عدالت اجتماعی دست دادگستری هم برای اجرای قوانین تنبیهی بسته می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
مرگ بهشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
ایکاش متن خبر ویرایش میشد !!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
که اینطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
ثروت و دارایی مسئولین جمهوری اسلامی هم شفاف بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
همچین میگن سلطان مواد انگار الان خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
این پهلوی ها همشون گاو هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
گذشته هاگذشته الان را دریابید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
آقای محترم بخش زیادی از وضعیت فعلی ما بجا مانده از گذشتگان است و ایادی آن رژیم سرسپرده و خائن با روتوش کردن چهره کریه آن رژیم می خواهند ما را مجدداً زیر سلطه آن دزدان و اربابانشان ببرند و لذا باید نسل جدید با ماهیت آن رژیم خائن و فاسد آشنا شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
از این ها هم بگذریم پالانی خائن نادان احمق عجب فحشایی به راه انداخته بود
بی وژدان بی شرم
بیش از 3000 خانه فساد در ایران به راه انداخته بود بی شرف
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
تو از کجا میدونی؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد کریم زارع
۱۴:۴۲ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
الان نه قاچاقچی داریم نه معتاد همه چی گل وبل بل ه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
از بازمانده های تفاله های پهلوی و بهایی ها هنوز دست اندرکار هستند و با یهودیت مخفی همکاری می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
ما که ترک کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
بکش فقط از موتوری جنس نگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
خود شاه اعتیاد شدید به هروئین داشت
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
شما تست چشمی گرفتی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
تاریخ ،قاضی بی بدیل بوده و خواهد بود.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
دوست عزیز تاریخ قضاوتش را کرده تو عقب ماندی فساد و دزدی های واقعا" نجومی آن رژیم قابل انکار نیست خط به خط تاریخ نکبت آن رژیم گویای این واقعیت است اگر حوصله داری یک مقدار تعصب را کنار بگذار و مطالعه کن.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۳:۵۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
سد کردن و جلو ترانزیت مواد مخدر را گرفتن و دادن میلیاردها دلار خسارت آنهم به خاطر غربی که حاضر نیست در هزینه ها و زیانهای مالی و جانی شریک باشد و تحریم ایران را همچنان ادامه دهد، چندان هوشمندانه نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
عزیز الان هم همین بساطه فقط آدماش عوض شده اند....چطور این همه مواد مخدر کشف و ضبط میشه ولی تمامی نداره؟!!!! کمی تفکر!!! چه کسی پشت این حلقه سردر گمه!؟؟؟؟ چرا کسی اعدام نمیشه !!!!؟ چرا قاچاقاچیا دوباره آزاد میشندوچرااااا وچرااااا؟ سرنوشت مواد مخدر مکشوفه پلیس چی میشه!!!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
چه قدر تو بی خبری!
مواد مخدر کشف شده معدوم میشه
قاچاقچی های کلان اعدام میشن و خرده فروشان زندان دارن که البته باید مجازاتشون بیشتر بشه
چه طور توقع داری مواد مخدر کشف کنند بعد دیگه تمام شه مواد! اونم وقتی کشور عزیزمون با افغانستان و پاکستان هم مرز هست خوب ای کیو تو افغانستان از وقتی امریکا حمله کرده کاشت و تولید مواد مخدر چندین برابر شده
بعد هم شهدای مرزبانی و نیروی انتظامی جلوی چشم ما هستن
نیروی انتظامی با حداقل امکانات و با این بودجه کمی که داره اونم با این قوانینی که دست پلیس رو میبنده و خلافکارا رو پرو میکنه داره با دل و جون میجنگه با مافیای بین المللی مواد
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۳:۳۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
اونی دوستی که میگه الان چه کسی داره وارد میکنه باید بهش بگم الان هم کشورهای غربی و دشمنان ایران دست به دست هم داده اند برای ورود مواد مخدر به کشور گواه این حرف بنده هزاران شهید مبارزه با مواد مخدر است
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۱۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
اون ملعونین خبیث فاسد فاسق غارتگران دزدان جنایتکاران خاندان پهلوی که به زیر کشیده شدند و به زبالهدان تاریخ بشریت ملعونی انداخته شدند برای همیشه بروید مافیای قدرت و ثروت مواد مخدر شیطان صفتان بعد از انقلاب اسلامی را پیدا کنید و به زیر بکشید با این همه معتاد مواد مخدر عفیونی مختلف متجاهر و غیر متجاهری که در مملکت اسلامی عزیزمان فراوان شده اند حتما این پولاهای بسیار کلان فروش مواد مخدر عفیونی در جیبهای کثیف مافیا در ایران اسلامی می رود و پولشویی به طرق مختلف می کنند که پولهای کثیف کلانشان را پاک کنند بروید ببینید و پیدا کنید الان چند نفر پولهای هزاران میلیاردی فروش مواد مخدر را به جیب می زنند به قیمت فروپاشی خانواده های ایرانی و معتاد کردن جوانان ایرانی و به کارتون خواب کشاندنشان و هزارتا بدبختی جرم جنایت که از پس پیش اعتیاد به مواد مخدر برون می زند بوجود می آید خاندان پست مافیایی مواد مخدر فروش پهلوی که دیگر نیستند یا شایدم هنوز هستند دارن مواد مخدر می فروشن اگر نه هیچ مومن مسلمان خداپرستی در ایران اسلامی مواد مخدر عفیونی به دست جوانان ایران اسلامی نمی دهد و نمی فروشد که خانوادهایشون فروپاشی شوند اینها حتما دارو دسته های خاندان پهلوی خبیث هستند که در ایران اسلامی دارن توسط مافیاهای نفوذیشون مواد مخدر را در سطح کلان در سر تا سر ایران اسلامی به وفور به فروش می رسانند و از این طریق بر ثروتهاشون و دارو دستهای مافیایشون و قدرتشون دارن می افزایند برای همین هم هست مداوم دارن از رسانه های مختلف با هزینه کردهای بسیار کلان تبلیق رضا پهلوی شامورتی باز ملعون بی ناموس را می کنند که به ایران برش گردانند و بر کرسی قدرت و ثروت ایرانیان بنشاننش برای یه دوره شاه بازی جدیدشان سربازان گمنام خوشنام امام زمان عج باید تمامی مافیای قدرت و ثروت را در ایران اسلامی شناسایی و جمعشان کنند که دمار از روزگار ملت ایران اسلامی از هر لحاظ درآوردند کاری کرده اند که برخی از ملت ایران بگویند خدابیامرزد شاه سابق پهلوی را حتما دستهای خبیث کثیف پهلویها از اول انقلاب اسلامی تا کنون برای خراب کردن نظام اسلامی بیکار ننشسته بودند و مافیایشان در ایران اسلامی با شدت حدت در فعالیتهای شبانه روزی بوده است با ثروتهای کثیفشان برای فشار آوردن مختلف به ملت انقلاب کرده ایران اسلامی تا بجایی برسانندشان که بگویند خدا بیارزد شاه ملعون گذشته را سربازان گمنام امام زمان عج باید همه مافیای مختلف شیطان صفتان نفوذی را در همه سطوح مملکتی و اجتماعی جمعشان کنند پاکسازیشان کنند تا دیگر معتاد به مواد مخدر نداشته باشیم و مواد مخدر عفیونی جز در موارد داروسازی علوم پزشکی درمانی مختلف در جامعه یافت نشود و دم دارودستهای مافیایی نفوذیهای پهلوی و منافقین کوردل سازمان مجاهدین خلق فروپاشی شده از ایران اسلامی چیده شود چرا که کاملا مشخص است دارن در ایران اسلامی با فروش و توزیع مواد مخدر خودشان را در انور آب حفظ می کنند و رجزخوانی می کنند مافیا را در ایران اسلامی بخشکانید اگر نظام اسلامی را دوست دارید و بدانید و آگاه باشید عدالت اجتماعی عادلانه بدون تبعیضگریهای مختلف حقوق بشرانه انسانی از هر لحاظ اگر در حکومت ایران اسلامی عزیمان برقرار نشود در هیچ حکومت غیر اسلامی برقرار نخواهد شد به نصیحت دلسوزانه صادقانه بنده حقیر کمترین بی سواد مستضعف فقیر مومن مسلمان گوش دهید و عمل کنید که خیر صلاحتان در این است اگر خردمندانه و بصیرانه بی اندیشید و عمل کنید . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
فساد الان کجا و اون دوره کجا.از چیزی خبر نداری
Germany
هموطن
۱۶:۱۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
حرف حساب است احسنت
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
عزیزم عمار خان از همه چیز خبر داره ولی مامور و معذور است وظیفه دارد همچین جوابی و نظری بنویسد شبیه گوینده خبر وظیفه اش خواندن خبر به راست و دروغ اش کار نداره ، زیاد سخت نگیر و خودت خسته نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
حوصله داری اینهمه نوشتی یا بیکاری این همه توضیح میدی
خسته شدم همشو نتونستم بخونم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۲۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
پاسخ ناشناس۱۷:۱۹۰۸ بهمن ۱۴۰۰ : بنده حقیر کمترین بی سواد نه ماموریم نه معذوریم یک مومن مسلمان دلسوز صادق ایرانی آزاده اندیش هستیم که از آزادی بیان و آزادی تفکر در نظام مقدس مردمی ایران اسلامی عزیزمان استفاده می کنیم و نقدها و نظرات سازنده را برای ایران اسلامی شکوه مند و با عظمت عزیزمان می گوییم . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ازاده
۰۸:۳۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
کم گوی و گزیده گوی چون در
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
به نظر من هرچندهم که مهم نیست که ماچی میگیم ولی الان خیلیها ازاونا هم خیلی کله گنده ترندمشغول این کارند.مازمانی میتوانیم درمورشخصی قضاوت کنیم ورفتارشون روزیرسوال ببریم که تونسته باشیم جلو خیلی از فساهدها رو که امروز درهمه مملکت پخش شده گرفته باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
خون شاهزادگی در رگهایت هایت باشد همیشه همیشه دیکتاتور هستی اگر هم نیستی و روشنفکر باشی
قدرت دستت بیاد دیکتاتور میشوی و‌زوشنفکری میگذاری طاقچه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
خیلی کثیف بودند
و اشرف واقعا قاچاق مواد مخدر دستش بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
الان چه کسی یا کسانی مواد مخدر رو به ایران وارد می کنند؟؟ در زمان پهلوی تریاک بود یا هروئین ، اما الان کلکسیونی از مواد مخدر در حال پخش بین مردم هست. به قول رییس پلیس در کمتر از 10 دقیقه میتوان مواد مخدر رو تهیه کرد. بجای گشتن در تاریخ بیایید مشکلات الان کشور رو بررسی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
این توجیهی برای نپرداختن به تاریخ نیست
درضمن قسمت خانواده و اجتماع و قسمت حوادث همین سایت در مورد امروزه خبر و مقاله هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
انگار نه انگار فقط اون دوران مواد مخدرو قاچاق میکردن گذشته فراموش شدست و باید به آینده مون نگاه کنیم
Germany
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
آمار ها حرف برای گفتن دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
لعنت بر رضا خائن پالانی فاسد ملعون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
پهلوی ها نفوذ شدیدی در ایران دارند .
الان هم بهترین مراکز را برای خودشان کنار گذاشته اند و در خفا با انگل یس و منافقین و یهودیان مخفی و بخصوص بهاییان ستاد مشترک تخریب ایران در فضای مجازی را انجام می دهند .
بی اعتقاد کردن ملت ایران از غیرت و ولنگاری زنان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
اگرازتاریخ وبدی هایش نگوییم دشمنان آنهارابزک کرده وظالم راجای مظلوم جای خواهنددادرضاقزاق وخاندانش جنایت هایی درحق مردم ایران مرتکب شدندکه درتاریخ بی سابقه است وخاندانش پهلوی درزمان قبل ازپادشاهی هیچ نداشتندوقتی به قدرت رسیدندتوسط انگلیسی هاتمام اموال ودارایی های ایران رابه غارت بردندحالا به جای پس دادن تمام آن اموال وثروت به ملت ایران دشمنی های خودراشدیدترکرده اندوباآن اموال علیه ملت ایران دست به جنایت وترورمی زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
عزیز دلم بر خودت تحقیق کن بعد نظر بده نه هر مزخرفاتی دیگران بگن تائید کنید فساد این دوره درمقابل آن دوره یک به هزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
ناشناس 13:48 اینکه بقیه مثل تو فکر نمیکنند دلیل بر مزخرف گفتنشون نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
آقای ۱۳:۴۸ شما الان تحقیق کردی این مطلب را نوشتی ؟ درسته فساد این دوره نسبت به رژیم طاغوت یک به هزار است اما اون رژیم طاغوت بود که فسادش هزاران برابر حالا بود. نمی دانی برو بدون تعصب تحقیق کن حتماً حرف مرا تائید خواهی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
اوضاع این روزها هم بعدها مشخص میشه تاریخ همه چیزو مشخص میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
به نظرم گذشته گذشته باید حال و اینده را نگاه کنیم کشور را در علم و پزشکی و تکنولوژی پیشرفت بدیم گذشته دردی را درمان نمیکنه همه اینها که میگید خیلیاشون از دنیا رفتند به تاریخ پیوستند پس چه بهتر به حال و اینده بنگریم
Iran (Islamic Republic of)
احم
۱۶:۰۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
گذشته چراغ راه آینده است کسی که از گذشته و سردمداران خود خبر ندارد آینده نمی تواند بسازد با مطالع تاریخ باید آینده را ساخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
ما نمیتونیم تاریخ رو مطالعه نکنیم چون تو ناراحت میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
آره تو خوبی