رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: کولاک برف و مه غلیظ صبحگاهی دید افقی در جاده‌های این شهرستان را به کمتر ۲۰ متر کاهش داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- محسن خادمی گفت: بارش برف که با مه غلیظ نیز همراه است، باعث کاهش دید افقی نیز شده و هم‌اکنون دید افقی در محور‌های جاده‌ای در مسیر مهاباد_ ارومیه، مهاباد - سردشت و مهاباد_ میاندوآب به کمتر از ۲۰ متر کاهش پیدا کرده است.

وی گفت: با توجه به بارش برف و لغزندگی سطح جاده‌ها و کولاک شدید در محور‌های مواصلاتی شهرستان، محور مهاباد_ بوکان و مهاباد_ پیرانشهر تا اطلاع بعدی به طور کامل مسدود شده و توصیه می‌شود از مسیر‌های جایگزنی (مهاباد، میاندوآب، بوکان) و (مهاباد، نقده، پیرانشهر) استفاده کنند.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد، با توجه به مه غلیظ و شبنم صبحگاهی در قسمت‌هایی از گردنه، سطح جاده‌ها لغزنده خواهد بود و رانندگان باید ضمن رعایت فاصله طولی با وسیله نقلیه جلوی، رعایت سرعت مطمئنه را هم لحاظ کنند.

وی همچنین از رانندگان خواست از تردد غیرضروری در جاده‌های برف گیر خودداری کرده یا در صورت امکان از جاده‌های جایگزین دیگر استفاده کنند.

انتهای پیام/ س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.