به دنبال انتشار ویدیویی در فضای مجازی و احساسی کردن فضا و جوسازی در رسانه‌ها در خصوص تخریب احدی از واحد‌ها توسط اداره راه و شهرسازی به سراغ متولی امر رفتیم تا موضوع را پیگیری کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - به دنبال انتشار یک ویدیو مبنی بر تخریب یکی از واحد‌های مسکونی اداره راه و شهرسازی در شهر ایلام و تلاش برای احساسی کردن جو رسانه‌ای،  به سراغ روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی رفتیم تا جزئیات این ماجرا را از او جویا شویم.

یعقوبیان روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در خصوص ماجرای تخریب واحد‌های مسکن و شهرسازی گفت: این واحد‌ها ۷۲ واحد هستند که در بلوار صنایع واقع شدند و مالکیت آن‌ها مربوط سازمان زمین و مسکن است.

او گفت: این ۷۲ واحد همگی فرسوده هستند و باید تخریب بشوند تا در نهایت به جای آن‌ها مسکن ملی ساخته بشود؛ اما تمامی این واحد‌ها در حال حاضر متصرف دارند و برای همه‌ی آن‌ها در مراجع قضایی پرونده تشکیل شده است و بر اساس قانون این متصرفین باید این واحد‌ها را تخلیه کنند.

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: قرارداد‌های این افراد مدت‌هاست که به پایان رسیده و بر اساس قانون این افراد متصرف محسوب می‌شوند.

او گفت: برای همه‌ی متصرفین پرونده قضایی تشکیل شده و اخطار‌های لازم جهت تخلیه هر چه سریع‌تر این واحد‌ها به تمامی آنان ابلاغ شده است.

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در همین راستا هنگامی که یکی از این واحد‌ها تخلیه شده بود ظرف ۲۴ ساعت یک نفر دیگر سعی در تصرف مجدد و سکونت در این واحد را داشت که طی همین ۲۴ ساعت ما حکم قضایی گرفتیم و این واحد را تخلیه کردیم.

او گفت: تمامی اقدامات ما بر اساس قانون بوده و این افراد فقط سعی دارند با احساسی کردن فضا و جوسازی در رسانه‌ها از این واحد‌ها سوء استفاده کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.