مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه هفتم بهمن ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین - سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اعلام خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی مبنی بر اینکه فردی قاچاقچی با یک دستگاه خودرو سمند قصد جابجایی مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی از نوع تریاک به استان‌های شمالی را دارد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین قرار گرفت.

 با تلاش مستمر و بی وقفه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری خوب عوامل انتظامی شهرستان تاکستان متهم در یکی از محور‌های فرعی تاکستان متوقف و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم ۲۵ کیلوگرم تریاک کشف شد،گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد.

کشف نهاده‌های دامی قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان تاکستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو باری خاور، که حامل تعداد زیادی گونی بارگیری شده با محتوای نامعلوم بود مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۱۰۵ گونی نهاده‌های دامی قاچاق به وزن ۴ هزار و ۶۴۰ کیلوگرم قاچاق را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی گفت: ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، ۳۴۸ میلیون ریال برآورد شده است.

سواری ۴۰۵ با ۵۵۰ ثوب البسه قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت : ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان، حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین- زنجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۵۵۰ ثوب انواع البسه خارجی که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۲ کیلو تریاک در منزل یک قاچاقچی

سرهنگ بهرام منصوری، فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در ﭘﯽ درﯾﺎﻓﺖ ﺧﺒﺮی ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ ﻓﺮوش ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر در ﯾﮑﯽ از ﻣﻨﺎﻃﻖشهر بیدستان، رﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﻣﻮﺿﻮع در دﺳﺘﻮرﮐﺎر ﭘﻠﯿﺲ ﻣﺒﺎرزه ﺑﺎ ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر این ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺖ.

 ﻣﺎﻣﻮران ﭘﺲ از ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﻮﺿﻮع و اﻃﻤﯿﻨﺎن از ﺻﺤﺖ ﺧﺒﺮ ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﻣﻘﺎم ﻗﻀﺎﺋﯽ ﺑﻪ ﻣﺨﻔﯿﮕﺎه متهم اﻋﺰام و در ﯾﮏ ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻏﺎﻓﻠﮕﯿﺮاﻧﻪ این قاچاقچی سابقه دار را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشت دﺳﺘﮕﯿﺮ و ﺑﻪ ﭘﻠﯿﺲ ﻣﺒﺎرزه ﺑﺎ ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر ﻣﻨﺘﻘﻞ کردند.

در بازرسی از منزل متهم ۲ کیلو گرم ﺗﺮﯾﺎک ﮐﺸﻒ ﺷﺪ ﮐﻪ ﭘﺲ از ﺗﮑﻤﯿﻞ ﭘﺮوﻧﺪه ﺑﻪ ﻫﻤﺮاه ﻣﺘﻬمان ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻣﺮاﺟﻊ ﻗﻀﺎﺋﯽ شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار