مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: حدود ۲۱۲ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در سراسر استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین -  سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر گفت: حدود ۲۱۲ عنوان به مناسبت دهه فجر توسط سازمان بسیج دانش آموزی در سراسر استان برگزار می‌شود , نواختن زنگ انقلاب به مناسبت ۴۳ سالگی انقلاب توسط نسل جدید در مدارس، تجدید میثاق با شهدا، دیدار با امام جمعه، فضاسازی محیطی در مدارس، نشست‌های بصیریتی در فضا مجازی و حقیقی از جمله hdk برنامه‌ها است.

به مناسبت ۴۳ سالگی انقلاب ۴۳ تیم فوتسال از ۴۳ مدرسه در سطح مناطق با یکدیگر  رقابت  و تیم‌های منتخب به مسابقات کشور راه پیدا می‌کنند.

قدردانی از ۴۳ فرمانده واحد، برپایی نمایشگاه دستاورد انقلاب اسلامی، پویش مجازی ما می‌توانیم با هدف تولید روحیه خودباوری و توانمندی ما در سطح کشور، پویش بچه بسیجی در راستای اهداف انقلاب در قالب‌های مختلف موشن گرافی، عکس نوشته، قرائت میثاق‌نامه‌های دانش آموزی در تاریخ ۱۵ بهمن ماه قبل نماز جمعه و مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه‌های ما در دهه فجر خواهد بود.

 قدردانی و دیدار با ۴۳ خانواده شهید دانش‌آموز، تئاتر و سرود خیابانی، کلنگ زنی بوستان شهدای دانش آموز در باغ موزه باراجین، کاشت ۲۷۶ نهال مثمر در باغ موزه نیز جزو فعالیت‌های ما در دهه فجر خواهد بود.

سه حوزه بسیج دانش‌آموزی در این روز‌ها به ۱۹ حوزه بسیج دانش‌آموزی اضافه خواهد شد که این حوزه‌ها در شهر ارداق، دانسفهان و بخشی از محمدیه خواهد بود.

مهلت ثبت نام لیگ بین‌المللی علمی پایا در قالب پنج گروه در رشته‌های مختلف تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری است و علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقات در سایت مربوطه ثبت نام کنند.

 استان قزوین جزو برند‌های علمی لیگ پایا در سطح کشور است که سال گذاشته ۲۱۶ تیم در این مسابقات شرکت کرده و ۱۹ مدال رنگارنگ در این مسابقات در اختیار دانش‌آموزان قزوینی قرار گرفت.

 راهیان‌نور فضای مجازی استان قزوین از تاریخ دوم تا چهارم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند در کانال شاد بسیج دانش‌آموزی به آدرس https://shad.ir/qazvinbasij وارد شوند.

کانال بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در شبکه شاد با ۱۸ هزار عضو جزو کانال‌های بزرگ در سطح کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار