فرمانده سپاه فجر با اشاره به برنامه‌های شاخص فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت، گفت: اجلاسیه بزرگ شهدای فارس در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سردار بوعلی در دیدار با مسئولان ستاد کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: امروز یکی از نیاز‌های اصلی قشر نوجوان و جوان کشور آشنایی با الگو‌های شاخص سَبک زندگی ایرانی اسلامی است و بهترین الگو در این زمینه زندگی شخصی و اجتماعی شهدای والامقام دفاع مقدس است.

او با بیان اینکه راویان و روایتگران دفاع مقدس پیام آور و پیک فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل‌های جدید هستند، گفت: هنر روایتگری و تولید آثار فاخر و مخاطب پسند درحوزه فرهنگ ایثار و شهادت هم پیام حماسه آفرینی شهدا را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط می‌کند و هم آن را عرصه ملی و بین المللی برای همگان به نمایش می‌گذارد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در عرصه روایتگری نیازمند نوآوری و خلاقیت در قالب‌های فرهنگی و هنری هستیم، گفت: در همین راستا مسابقه بزرگ تلویونی روای_شو با هدف شناسایی استعداد‌های برتر در زمینه روایتگری با همکاری سپاه فجر، صدا و سیمای استان فارس و شهرداری شیراز همراه با اهدای جوایز نفیس به برگزیدگان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه عموم هنرمندان می‌توانند با تولید آثار فاخر در این مسابقه تلویزیونی شرکت کنند، گفت: این مسابقه در فصول مختلف به موضوع روایتگری در حوزه ایثار و شهادت استان فارس و سپس در سطح کشور با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود.

سردار بوعلی گفت: برگزاری برنامه‌های شاخص فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت بصورت مستمر در استان فارس پیگیری می‌شود و این‌ها مقدمه‌ای برای برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای فارس در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار