استاندار اردبیل گفت: با توجه به بارش برف بی سابقه در ۱۰ سال اخیر، صیانت از جان مردم اولویت مدیریت مسوولان استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: همه مسوولان خصوصا حوزه راهداری برای باز بودن محور‌های مواصلاتی تلاش کردند و با وجود کمبود تجهیزات، کلیه راه‌ها به جز ساعاتی که به دلیل حجم کولاک مسدود می‌شد، باز بود.

استاندار اردبیل در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران گفت: تمامی محور‌های مواصلاتی استان از جمله سرچم، اردبیل_ مشگین شهر، اردبیل _ تبریز و محور اردبیل به آستارا با جلب همکاری پیمانکاران و استفاده از ماشین آلات آنان باز بود.

او به برگزاری جلسات متعدد در طول بارش برف برای مدیریت وضعیت و خدمت رسانی به موقع اشاره کرد و این اقدامات را موجب جلوگیری از ضرر و خسارت به مردم دانست.

استاندار اردبیل می‌گوید: با توجه به کمبود تجهیزات برای برف‌روبی داخل شهر از سوی شهرداری، بخشی از تجهیزات مورد نیاز این اقدام از بخش خصوصی به صورت استیجاری تامین شد.

عاملی به کمبود ماشین آلات برف‌روبی اشاره کرد و گفت: استان اردبیل نیارمند کمک برای افزایش ماشین آلات برف‌روبی است.

او گفت: استان اردبیل نیازمند کمک‌های اعتباری برای افزایش ماشین آلات برف‌روبی بوده و لازم است در این خصوص توجه ویژه‌ای به عمل آید.

استاندار اردبیل با بیان اهمیت بارندگی برای تامین آب شرب و کشاورزی استان گفت: ابن بارندگی باعث می‌شود با مشکل کمتری در زمینه تامین آب کشاورزی مواجه شویم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
صیانت را خوب اومدی