رضایی گفت: برای هرگونه تغییر در نحوه آموزش، تابع دستور ستاد کرونا هستیم و آموزش دانش آموزان به صورت ترکیبی، طبق روال قبل ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - رضا رضایی گفت: مبنای تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش استان برای اجرایی نمودن سند تحول بنیادین، سندی مهم و بالادستی در مدارس و ادارات آموزش و پرورش است.

به گفته او، آموزش و پرورش زیرساخت اصلی توسعه پایدار در کشور است و همه‌ی مردم، نهاد‌های دولتی و غیر دولتی باید در راستای تربیت شهروند مطلوب به آموزش و پرورش کمک کنند.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: برای تغییر در هرگونه نحوه آموزشی تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم و هم اکنون آموزش دانش آموزان به صورت ترکیبی طبق روال قبل ادامه دارد.

رضایی گفت: علم در تعالیم دین مبین اسلام و توسعه کشور‌ها از اهمیت والایی برخوردار است و ارتقای سطح علمی دانش آموزان و فرهنگیان لازمه پیشرفت آینده کشور در شاخص‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان می‌گوید: اگر می‌خواهیم در شاخص‌های مختلف در صدر منطقه و جهان باشیم باید به آموزش و پرورش توجه کنیم و مدارس به عنوان کانون اصلی تربیت محله، بهترین مکان برای فرهنگ سازی هستند.

رضایی گفت: باید آموزش و پرورش را نهادی بی بدیل در ایجاد سرمایه اجتماعی دانست و نیروی انسانی نقش مؤثری در پیشرفت کشور دارد و آموزش و پرورش پایه گذار تربیت نیروی انسانی است.

به گفته او، هزینه کردن در آموزش و پرورش بزرگترین سرمایه گذاری است و پیشرفت کشور در پرتو آموزش و پرورش و مهارت آموزی است.

رضایی گفت: از ظرفیت جوانان در جهت اجرای بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری استفاده خواهیم کرد و عرصه را برای آنان در حوزه‌های اداری و مدیریتی باز خواهیم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین بر توجه به ارزش‌های دین مبین اسلام، اقامه نماز جماعت و توجه به مسائل و مشکلات همکاران در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان تاکید کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.