مدیر‌کل میراث‌فرهنگی کرمان گفت:فرصت‌های گردشگری کرمان از ۹ الی ۱۲ بهمن‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  فریدون فعالی با اشاره به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در پایتخت گفت: در این نمایشگاه فرصت‌های گردشگری کرمان از  ۹ الی ۱۲ بهمن‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران معرفی می‌شوند.

او می گوید:امسال نیز همچون سال‌های گذشته کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان و شهرداری‌های شهر‌های سیرجان، رفسنجان و بم مشارکت و حضوری فعال دارند.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه گردشگری، صنعتی فرابخشی است گفت:برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای رقابت بین دستگاه‌های مرتبط با صنعت گردشگری به ویژه شهرداری‌های سراسر کشور است.

به گفته او خوشبختانه در سنوات گذشته حضور پررنگ شهرداری‌های شهر‌های مختلف استان کرمان را در این نمایشگاه شاهد بودیم که امیدواریم امسال نیز همچون پارسال شهرداری کرمان به همکاری خود در این زمینه ادامه دهد.

فعالی گفت:در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران بسته‌های سفر و همچنین نماهنگ‌های معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کرمان به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

او با اشاره به اینکه هدف اصلی حضور استان کرمان در این نمایشگاه معرفی گردشگری مقاومت است می گوید: خوشبختانه سند گردشگری مقاومت در حال تهیه و آماده‌سازی است و در آینده نزدیک کرمان به عنوان پایتخت گردشگری مقاومت شناسانده و معرفی می‌شود.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: خوشبختانه به برکت مرقد سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی هر روزه زائران زیادی از سراسر ایران و جهان وارد کرمان می‌شوند.

به گفته او فضایی به مساحت ۲۰۰ متر مربع در نمایشگاه مذکور به استان کرمان اختصاص یافته است که در این فضا بخش خصوصی صنعت گردشگری استان کرمان نقش مهمی در معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری این استان ایفاء خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.