احداث ۳۳ کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان- بیرجند

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از احداث ۳۳ کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان- بیرجند با اعتبار افزون بر سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -عطاءاله اکبری گفت: طول کلی محور مواصلاتی زاهدان_بیرجند در حوزه استحفاظی این اداره کل ۲۱۱ کیلومتر است که ۸۵ کیلومتر آن به بزرگراه تبدیل شده و به بهره برداری رسیده است.

او  راه‌ها را مهمترین ابزار رسیدن به توسعه در هر منطقه‌ای ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ۳۳ کیلومتر بزرگراه در این مسیر توسط این اداره کل در دست احداث است که پیش بینی می‌شود تا پایان سالجاری ۱۰ کیلومتر آن آماده بهره برداری شود.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۹۳ کیلومتر باقی مانده از محور زاهدان_ بیرجند برای تبدیل به باند دوم نیازمند ۹۳۰ میلیارد تومان اعتبار است.

اکبری گفت: با توجه به اینکه راه‌ها در توسعه هر منطقه نقش مهم و تاثیرگذاری برعهده دارند و استاندارد بودن آن‌ها بهترین بستر و مسیر در تشویق و ترغیب سرمایه گذاران برای حضور در طرح‌های اقتصادی بشمار می‌رود این اداره کل با فعال کردن ۱۱ کارگاه راه سازی تمام تلاش خود را بهبود وضعیت راه‌ها و تبدیل آن‌ها به بزرگراه‌ها بکار بسته است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: راه و شهرسازی ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.