رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با استعفای یحیی گل محمدی مخالفت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - رضا درویش ضمن مخالفت با استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای گل‌محمدی از بهترین مربیان فوتبال ایران بوده و هست و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است. بنده مخالف استعفا و جدایی ایشان از پرسپولیس هستم و ان‌شالله به کارشان ادامه خواهند داد.

به گزارش باشگاه پرسپولیس، مدیر عامل این باشگاه بیان کرد: حق با آقای گل‌محمدی است، او از وجود مشکلات گله‌مند است و بنده در جریانم که کادر فنی و بازیکنان چه شرایط سختی را تحمل کردند. هر چه در توان داشته باشم به کار می‌گیرم که از مشکلات آنها کم کنم تا تیم شرایط مطلوب‌تری داشته باشد.

درویش گفت: همه می‌دانند که پرسپولیس با مشکلات زیادی روبرو است و حل آنها زمان‌بر است، در این مدت کوتاه تمام تلاش خود را انجام دادم و با گذشت زمان و فرصت دادن، شرایط بهتر خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس بیان کرد: فردا بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت می‌شود، بخش دیگری از مطالبات نیز طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد. هدف مجموعه باشگاه ایجاد آرامش تیم و هواداران عزیز و موفقیت تیم است و با کارسازی‌های صورت گرفته مشکلات عدیده پیش روی باشگاه، مرتفع خواهد شد.

او تاکید کرد فصل را با گل‌محمدی ادامه می دهد.


بیشتر بخوانید

گل محمدی استعفا کرد


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۱:۵۷ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
والا این استعفا بیشتر نمایشیه تا واقعی.با روح و روان طرفدارها بازی نکنید.و اگ واقعاجدی هستین تصمیمی بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۲۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
بابا این آقای گل محمدی می خواد یک مقداری ناز بکنه جاش رو سفت تر بکنه این چندمین باره که مثلا استعفا میده اگه راست میگه سر حرفش وایسه.
آخرین اخبار