در پی حملات و تهدید یمن به بمباران کشور‌های متجاوز به این کشور، رسانه‌های عبری در آستانه سفر رئیس رژیم صهیونیستی به دبی ابراز نگرانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در آستانه سفر «اسحاق هرتزوگ» به امارات و بازدید از نمایشگاه اکسپو دبی رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند به دلیل حمایت آشکار رژیم صهیونیستی از امارات از سفر رئیس این رژیم به دبی نگرانند.

به گزارش المیادین، روزنامه صهیونیستی هاآرتس در این خصوص نوشت: اسرائیل بیانیه‌های متعددی در محکومیت حمله به ابوظبی صادر و همبستگی خود را با امارات اعلام کرد. در همین حین روز سه شنبه اعلام کرد اسحاق هرتزوگ، هفته آینده به امارات سفر و از نمایشگاه اکسپو دبی بازدید خواهد کرد.

رسانه‌های صهیونیستی به توانایی‌های عملیاتی جنبش انصارالله پرداختند و هاآرتص در این خصوص نوشت: «بخشی از پهپاد‌ها و موشک‌های کروز یمنی می‌توانند حتی به بندر ایلات (بندری در جنوب اراضی اشغالی) هم برسند، اگرچه صحبت در مورد مسافت بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر است.»

این نگرانی صهیونیست‌ها به دنبال توئیت سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در توئیتر افزون شد، هنگامیکه که سریع در توییتی تهدید به هدف قرار دادن اکسپو کرد.

پیش از این نیز یکی از مقامات یمنی در صنعا، درباره دخالت رژیم صهیونیستی در جنگ یمن صحبت کرده و گفته بود که این موضوع ممکن است اراضی شغالی را در تیررس حملات یمن قرار دهد.

پیش از این نیز یحیی سریع به سرمایه‌گذاران خارجی در امارات هشدار داده و گفته بود: «تا زمانی که حکام امارات به تجاوز علیه ما ادامه می‌دهند، این یعنی شرکت‌های بیگانه در کشور کوچک ناامنی سرمایه‌گذاری کرده‌اند».

نمایشگاه اکسپو یک نمایشگاه بین‌المللی است که هرچند سال یک بار در کشور‌های مختلف جهان برگزار می‌شود. امسال این نمایشگاه به میزبانی دبی برگزار می‌شود و پیش‌بینی شده است برگزاری این نمایشگاه ۲۳ میلیارد دلار برای دبی سود داشته باشد که معادل یک چهارم تولید ناخالص داخلی آن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار