معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: به کارگیری جوانان در پست‌های مدیریتی در اولویت ستاد ساماندهی جوانان اصفهان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - محمدرضا جان نثاری امروز در پنجاهمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان گفت: باید سعی شود که ستاد ساماندهی امور جوانان جلسات فرمایشی و تشریفاتی برگزار نکنند و براساس تضارب آرا شکل بگیرد و نظرات صحیح و دقیق از طریق آن استخراج شود.

موضوع جوانان به قدری واقعی است که بیشترین دل مشغولی‌های رهبر را تشکیل می‌دهد و باید اولویت‌های رهبر را در دستور کار‌ها قرار دهیم و عزم جدی برای آن انجام شود.

او با انتقاد از جلسات گذشته که معمولاً مطابق با توانمندی‌های مدیران و روش‌های جاری به عنوان کار‌های خارق العاده مطرح می‌شود، گفت: در صورتی که جوانان باید بیشتر در جلسات حضور داشته باشند و از این تعداد جوان حاضر در جلسه هم افزایش پیدا کند و این نگاه در جلسات اصلاح شود.

از سویی دیگر دستور کار‌ها را باید از جوانان دریافت کرد که ضروری‌ترین امر، به کارگیری جوانان در پست‌های مدیریتی است و باید مشخص شود هر سازمانی جوانگرایی را چگونه اجرایی می‌کنند.

جانثاری می‌گوید عملکرد ۴۹ جلسه گذشته حتماً باید ارائه شود و در دهه فجر جلسه‌ای با حضور جوانان و استاندار اصفهان برنامه‌ریزی شود.

یک جلسه از این جلسات هم با جوانان شهرستان در فرمانداری‌ها تشکیل و استانداری به صورت مجازی حضور داشته باشند و در جلسات آینده نیز از ۱۰ نفر جوانان حتماً ۵ نفر دختر و ۵ نفر پسر باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: پیشنهاد جانشین‌پروری بسیار اهمیت دارد که باید کادرسازی با جوانان انجام گیرد، بنابراین باید مانند دوران جنگ به جوانان اعتماد کرد و این را از مدیران خواستاریم. علاوه بر این ساختار اداری استان را بر مبنای شورای عالی استان قرار دهید.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.