تظاهرات سراسری علیه کشتار وحشیانۀ مردم مظلوم یمن، پس از اقامۀ نماز جمعه این هفته در خراسان جنوبی برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن محکومیت شدید کشتار وحشیانۀ مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف سعودی ـ اماراتی به رهبری آمریکای مستکبر و حمایت صهیونیست کودک کش، با صدور اطـلاعیه‌ای از مردم خراسان جنوبی دعوت به حضور در تظاهرات سراسری علیه کشتار وحشیانۀ مردم مظلوم یمن کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

اخبار تأسف بار حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن با حمایت دولت مستکبر امریکا که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان این کشور منجر شده، اندوه فراوانی در میان مردم کشور‌های اسلامی و همه انسان‌های آزاده عالم پدید آورد.

در این میان دخالت مستقیم برخی کشور‌های عربی در سرکوب شیعیان یمن و سکوت مرگبار سازمان همکاری‌های اسلامی و مجامع بین المللی به اصطلاح حقوق بشری در قبال این جنایات هولناک، تأمل برانگیز است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن محکومیت شدید اقدامات غیر انسانی و کشتار بی رحمانۀ مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف عبری ـ عربی از مردم خراسان جنوبی دعوت می‌کند تا همگام با ملت فهیم و رشید و استکبارستیز ایران اسلامی بعد از اقامۀ نماز عبادی ـ سیاسی جمعۀ این هفته (۸ بهمن) با تظاهرات در تمامی مصلی‌ها همزمان با سراسر کشور، ضمن اعلام همدردی با مردم قهرمان یمن، خشم و نفرت و انزجار خود را علیه جبهۀ عبری ـ عربی و رژیم سعودی و آمریکای مستکبر و صهیونیست کودک کش فریاد کنند.

این تظاهرات در شهر بیرجند بعد از اقامه نماز جمعه از درب مسجد جامع المهدی (عج) به سمت میدان نماز برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.