مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان، مهرواره هنری و ادبی چشمه آفتاب در کردستان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - سهیلا شیخی گفت: این مهرواره در ۲ بخش ادبی و هنری برگزار می‌شود که در بخش ادبی علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در بخش شعر و داستان و در بخش هنری تصویرسازی و کاریکاتور به مهرواره ارسال کنند.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان با اشاره به اینکه این مهرواره با موضوع «مصرف بهینه و ایمنی در برق» برای مخاطبان گروه‌های سنی کودک و نوجوان برگزار می‌شود گفت: کارکنان، مربیان و اعضای ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت توزیع برق استان نیز می‌توانند در این مهرواره شرکت کنند.

به گفته او: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان بهمن ماه امسال به دبیرخانه جشنواره به نشانی سنندج، خیابان طالقانی، خیابان ورزش، جنب پارک نسیم، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان و یا به ایمیل dabirkhaneh.kordestan@kpf.ir ارسال کنند.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان  گفت: از برگزیدگان در ۲ بخش هنری و ادبی طی مراسمی با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه توسط شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان تجلیل خواهد شد و آثار برتر در ۲ بخش در قالب یک کتاب مستقل پس از تایید مولف و تصویرگران به چاپ می‌رسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.