استاندار ایلام با اشاره به اینکه دیوان محاسبات چشمان تیزبین نظام در حفظ منافع مردم است، گفت: نظارت و پایش مستمر بر امور باعث تسهیل در امر خدمتگزاری به مردم می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - حسن بهرام نیا استاندار ایلام  در دیدار با محمدعلی زهره‌ای معاون اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور با اشاره به تأثیر نظارت و پایش در کاهش انحرافات و افزایش توفیقات، گفت: در این راستا دیوان محاسبات چشمان تیزبین نظام در حفظ منافع مردم و اجرای قانون است.

او گفت: هدف و وظیفه اصلی دیوان محاسبات با دولت در خدمت به مردم و حفظ منافع مردم مشترک است و این نقطه اشتراک می‌تواند موجب هم افزایی و تسهیل در امور مردم شود.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که هرجایی که نظارت و پایش مستمر داشته باشیم امر خدمتگزاری به مردم تسهیل می‌شود، گفت: هدف ما از پایش و بازدید امور برای مچ گیری نیست بلکه هدف کمک به مدیران در اجرای وظایف خود و اطمینان خاطر از جریان سیال و بدون وقفه خدمتگزاری به مردم است.

بهرام نیا با اشاره به بازدید میدانی از وضعیت پخت نان در سطح شهر ایلام گفت: این پایش در راستای استیفای حقوق شهروندی انجام گرفت و مشخص شد که وضعیت مطلوبی در این حوزه وجود ندارد به همین خاطر ضرب الاجل ۱۰ روزه برای رفع موانع و مشکلات در ارائه نان باکیفیت و با کمیت مناسب به مردم تعیین شد.

او در پایان با تاکید بر این مهم که نظارت زمانی می‌تواند مؤثر و بازدارنده باشد که نظارت کننده در عمل مربوطه پیشگام باشد، گفت: در هرکاری که مبلغ آن هستیم اگر خود نمونه‌ای درست از اجرای آن کار باشیم قطعاً زمینه پذیرش و اجرای آن کار در مجموعه متبوع بیشتر خواهد شد.

معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور نیز در این دیدار ضمن تشکر از زحمات استاندار ایلام در نظارت و پایش مستمر امور استان گفت: دیوان محاسبات نیز با دید باز و پیشگیرانه برای باز کردن گره کار‌ها و اجرای قانون در کنار دولت است.

محمد علی زهره‌ای گفت: تمام دغدغه‌ها و تلاش‌ها در حوزه دیوان محاسبات و دولت در راستای استیفای حقوق شهروندی با حفظ قانون است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.