معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس هنوز قطعی تحویل داده نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - سیدخلیل منبتی گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس هنوز قطعی تحویل داده نشده و باتوجه‌به درخواست‌های مردم برای آسان‌سازی رفت‌وآمد زیر بار ترافیکی قرار گرفته است.

پس از اینکه در آبان امسال زیرگذر تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس در بزرگراه آیت‌ا... هاشمی‌رفسنجانی به بهره‌برداری رسید، ورودی‌ها و خروجی‌های میدان همسطح این تقاطع به‌دلیل انجام عملیات عمرانی بسته شده بود و حالا با تکمیل مرحله‌به‌مرحله میدان همسطح، بخش‌هایی که تکمیل شده است در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و به‌احتمال زیاد امشب هم بخشی دیگر از این تقاطع زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس هنوز قطعی تحویل داده نشده و باتوجه‌به درخواست‌های مردم برای آسان‌سازی رفت‌وآمد زیر بار ترافیکی قرار گرفته است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: این درحالی است که برای تحویل قطعی پروژه، قبل از افتتاح بررسی‌های نهایی انجام و رفع نقص می‌شود و پروژه ناقص تحویل قطعی نمی‌شود.

منبتی گفت: باتوجه‌به ضرورت و درخواست‌های شهروندان، پروژه تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس بخش‌به‌بخش و بدون انجام مراحل تحویل قطعی زیر بار ترافیک رفته است؛ بنابراین قطعا ایراداتی وجود دارد که ناظران پروژه تا زمان تحویل قطعی آن‌ها را برطرف می‌کنند.

او گفت: به‌دلیل بارندگی‌های هفته گذشته، بخشی از زیرسازی‌های روکش آسفالت آسیب دید، اما این آسیب‌ها درحال رفع‌شدن است و درصورت مناسب‌بودن وضعیت آب‌وهوایی، راست‌گرد دوم پروژه خلیج‌فارس تا آخر این هفته آسفالت و بازگشایی می‌شود.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: اکنون نیز ورودی و خروجی شهید قنبری به‌سمت میدان و برعکس، ورودی و خروجی مجیدیه به‌سمت میدان همسطح و برعکس و همه میدان همسطح باز است.

معاون شهردار مشهد گفت: همچنین دو ورودی به میدان از سمت تقاطع آزادگان و انتهای میثاق پس از پایان کار بازگشایی خواهد شد؛ به‌احتمال زیاد ورودی کندرو میدان همسطح این تقاطع از سمت تقاطع آزادگان پس از خط‌کشی، امشب زیر بار ترافیکی می‌رود و جمعه یا شنبه پیش‌رو نیز ورودی کندرو میدان از سمت انتهای میثاق زیر بار ترافیکی می‌رود تا در عمل تقاطع به‌صورت کامل در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.