اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور از اجرایی شدن طرح اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه های شهید یارجانی و شهید تندگویان خبر داد .

 

باشگاه خبرنگاران جوان - سرهنگ علی همه خانی گفت : پس از گذشت ۱۰ سال از تصویب و اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های شهید یارجانی و شهید تندگویان و بلاتکلیفی طولانی مدت آن، در نهایت این پروژه ترافیکی با پیگیری های صورت گرفته پلیس راهور فاتب این طرح وارد فاز عملیاتی شد .

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ پروژه ساخت تقاطع غیر همسطح بزرگراه های شهید یارجانی و شهید تندگویان نقش و اهمیت فراوانی در رفع گره های ترافیکی، افزایش ایمنی تردد، کاهش مصرف سوخت و انرژی، حذف دوربرگردان های همسطح نا ایمن و کاهش آلودگی هوا در این محدوده دارد.

سرهنگ  همه خانی گفت: روزانه چندین هزار سفر از نقاط مختلف شهر تهران در بزرگراههای شهید یارجانی و شهید تندگویان انجام می‌شود که برای نمونه تنها در مسیر جنوب به شمال این بزرگراه ها بیش از ۱۲ هزار سفر انجام می شود که در چنین شرایط شلوغی، ایجاد ترافیک و راهبندان دور از انتظار نیست.

 این پروژه در چند سطح عملیاتی می‌شود؛
الف) مسیر بزرگراه شهید یارجانی شمال و جنوب و جنوب به شمال در تراز همسطح به طول ۱۵۶۹ متر و عرض ۲۹ متر.
ب) مسیر میدان بهمن به بزرگراه شهید تندگویان در تراز همسطح و زیرگذر به طول ۱۲۸۴ متر و عرض ۱۱ متر و طول زیرگذر ۹۷ متر.
ج) مسیر بزرگراه شهید یار جانی شمال به شرق در تراز مثبت با ایجاد رو گذر (به صورت رمپ جهتی) به طول ۳۳۰ متر و عرض ۷ متر و ۵۰ سانتیمتر.
د) مسیر بزرگراه شهید تندگویان به میدان بهمن و همسطح کنارگذر به طول ۹۱۴ متر و عرز ۹ و ۱۱ متر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
پل هوایی قاتل هیولای ترافیکه
آخرین اخبار