از ابتدای امسال تاکنون، مردم استان چهارمحال و بختیاری ۴ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان صدقه داده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - حمید محمدی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون، مردم استان ۴ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان صدقه داده اند.

صدقات پرداختی مردم نیکوکار استان با توجه به دستورات دینی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان همان منطقه می‌رسد و محل هزینه کرد صدقات از پیش و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعیین می‌شود.


بیشتر بخوانید


احداث مسکن برای خانواده‌های نیازمند، پرداخت هزینه‌های درمانی، تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج فرزندان مددجویان، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان و پرداخت کمک‌هزینه معیشتی به خانواده مددجویان از محل صدقات مردمی است.

روش‌های غیرحضوری در راستای پرداخت سریع صدقه شامل ارسال پیامک خالی یا عدد یک به شماره ۸۸۷۷، شماره‌گیری کد آنی پرداخت #۰۳۸*۸۸۷۷* از طریق گوشی همراه، مراجعه به سایت emdad.ir و پرداخت از طریق نصب اپلیکیشن آپ از جمله روش‌های غیرحضوری پرداخت صدقات در نظر گرفته شده است.

علاقمندان می‌توانند با استفاده از روش QR کد، برنامه QR code reader را دانلود و با اسکن کد ساخته شده برای پرداخت صدقه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک‌های نقدی خود را به دست نیازمندان برسانند.

در روش جمع‌آوری صدقات خانگی استان با استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان، صندوق‌های صدقات خانگی پس از شمارش صدقات پرداختی، وجه تأیید شده را از طریق دستگاه پوز ثبت می‌کنند که رسید نیز به صورت آنی صادر می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.