مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: این شرکت به اجرای با کیفیت و تکمیل طرح‌ها توجه دارد تا قبل از فصل گرما بخش عمده‌ای از طرح‌ها تکمیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- عبدالحمید حمزه‌پور گفت: اجرای باکیفیت طرح‌های آبرسانی در اولویت فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر قرار دارد و این شرکت تلاش دارد که تا قبل از فصل گرما بخش عمده‌ای از طرح‌ها تکمیل شود.

به گفته او  بیش از ۸۰ درصد منابع آب، از خارج از استان بوشهر تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نشست با نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در بوشهر گفت: اکنون به ظرفیت ۱۰۰ هزار مترمکعب طرح آب‌شیرین‌کن با مشارکت بخش خصوصی در شهر‌ها و روستا‌های استان در دست اجرا است که بخشی از آن امسال وارد مدار تولید می‌شود.

به گفته حمزه‌پور، اکنون حدود ۴۰ هزار مترمکعب آب آشامیدنی استان از طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نوار ساحلی استان تولید می‌شود.

او می‌گوید: اجرا خط انتقال آبرسانی در روستا‌های ساحلی تنگستان به‌زودی آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همچنین گفت: طبق قرارداد منعقد شده با وزارت نیرو، قرار است طرح‌های آبرسانی در بخش‌های محروم استان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شود.

نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در بوشهر نیز می گوید: این قرارگاه با هدف حل مشکلات آبرسانی روستا‌های مناطق محروم وارد این حوزه شده و اجرای با کیفیت طرح‌ها همراه با نظارت بدون نگاه به اعتبارات مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.