معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل گفت: بحث قاچاق کالا و ارز یک مشکل حیاتی است و نوعی حمله تررویستی به تولیدات و واحد‌های سالم داخلی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - رضا قاسمیان گفت: قاچاقچیان اقتصادی دشمنان قسم خورده کشور و ملت هستند چرا که اقدامات آنان می‌تواند زندگی همه خانواده‌ها را تهدید کند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل در سومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: باید با راهکار‌های اساسی و با اقتدار در جهت مبارزه با قاچاق کالا و با هم فکری و پژوهش‌های علمی جلوی آسیب‌های اجتماعی ناشی از قاچاق کالا و ارز گرفته شود.

به گفته قاسمیان نظارت سیستماتیک و نصب سامانه جامع ایکس ری در گلوگاه‌های مرزی عرصه را برای سو استفاده کنندگان و قاچاقچیان تنگ کرده است.

او می‌گوید: هر گونه آشفتگی در هر حیطه کالا و ارز و قاچاق برای کشوری مثل ایران برازنده نیست و قاچاق در بخش‌های مختلف می‌تواند به نابودی تولید و اقتصاد داخلی بیانجامد.

معاون سیاسی استاندار اردبیل گفت: اگر مردم به کالا‌های قاچاق که مهر تایید از ادارات متبوعه از جمله بهداشت، استاندارد و غیر ندارند رغبت نشان ندهند داد و ستد کالا‌های قاچاق با مشکل مواجه می‌شود و مردم در عدم خرید کالا‌های قاچاق فرصت طلبان را ناکام گذارند.

قاسمیان در رابطه با تهیه به موقع نهاده‌های دامی از سوی مراجع ذیصلاح تاکید کرد و گفت: تهیه و توزیع به موقع نهاده‌های دامی سالم و استاندارد می‌تواند جلوی بیشتر اسیب‌های اقتصادی در تولید محصولات استراتژیک را بگیرد و امنیت ذهنی در مردم ایجاد کند.

او گفت: باید توزیع به موقع نهاده‌های دامی و اطلاع رسانی دقیق سطح رضایتمندی عمومی را تقویت کرد که می‌توان با رضایت مردم به میزان تولیدات سالم داخلی در کمترین زمان ممکن دست یافت.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل گفت: استفاده از کالا‌های تولید شده در داخل کشور و بالابردن کیفیت این کالا‌ها و کاهش قیمت تمام شده می‌تواند گلوگاه‌های قاچاق کالا را بر روی قاچاقچیان مسدود کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.