کارشناس فوتبال عراق یک روز قبل از بازی این تیم برابر ایران در انتخابی جام جهانی، دست به افشاگری زد.

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در دور هفتم این رقابت‌ها فردا در ورزشگاه آزادی باید به مصاف عراق برود. حسام سیف الدین کارشناس فوتبال عراق در مصاحبه‌ای که با شبکه تلویزیونی قناه الرابعه انجام داد از مبتلا شدن بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق به ویروس کرونا آن هم در آستانه بازی با ایران به شدت انتقاد کرد و دست به افشاگری زد.

سیف الدین گفت: واقعا برای بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق متاسف هستم که قبل از بازی مهم با ایران به فکر خرید و خوش گذرانی هستند. اطلاعاتی به دست من رسیده است که یکی از بازیکنان کرونایی تیم ملی، قبل از پرواز به ایران برای خرید به بازار رفته بود. بازیکن چقدر باید بی‌مسئولیت باشد که قبل از بازی مهمی مثل ایران بدون فکر این اقدام را انجام می‌دهد.

تیم ملی فوتبال عراق در بازی روز پنجشنبه برابر ایران، یاسر قاسم، مناف یونس و امجد عطوان را به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا در اختیار ندارد. همچنین تیم ملی کشورمان هم در این مسابقه سردار آزمون، مجید حسینی، احسان حاج صفی و احمد نوراللهی را به دلیل ابتلا به این بیماری در اختیار نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید


شاگردان اسکوچیچ اکنون با ۱۶ امتیاز در رده اول مرحله گروهی قرار دارند. فوتبالیست‌های کشورمان در صورت پیروزی در بازی مقابل عراق جشن صعود به جام جهانی را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار