مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت: بهمن ماه امسال، صد‌ها دانش‌آموز راوی بیانیه گام دوم انقلاب خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- محمدصالح جباری گفت: بهمن ماه امسال سومین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب است وبیانیه‌ای که در نقشه راه گام دوم انقلاب برای مخاطبان اصلی آن یعنی نوجوانان و جوانان ترسیم شده است.

بیش از ۱۵۰ نمایشگاه "مدرسه انقلاب" در استان با روایتگری صد‌ها دانش‌آموز برپا می‌شود نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در چهار بخش دیروز ما، امروز ما و فردای ما و مکتب حاج قاسم در سراسر استان برگزار خواهد شد.

او در ادامه گفت: به دلایل مختلف و متاسفانه این بیانیه آنچنان که لازم و شایسته بود، مورد توجه فعالین و موثرین فرهنگی قرار نگرفت و مغفول ماند.

جباری گفت: باید متولیان امر تعلیم و تربیت با برگزاری برنامه‌های متنوع و پیوسته نوجوانان و نسل جوان را با محتوای بیانیه گام دوم آشنا سازند و بستری برای نقش‌شناسی آن‌ها در گام دوم انقلاب فراهم آورند.

به گفته او، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به عنوان یکی از متولیان امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان با همراهی آموزش و پرورش به دلیل اهمیت خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در بین دانش آموزان کشور، دهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب را بر اساس محتوای بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌کند.

او گفت: محور اصلی محتوای نمایشگاه مدرسه انقلاب متن بیانیه گام دوم انقلاب است واین نمایشگاه‌ها بر دو پایه محتوا و روایت محتوا استوار است که در گام دوم انقلاب محتوا‌ها بر اساس بیانیه گام دوم در فضای حضوری مدارس تهیه می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت: بخش دیروز ما در نمایشگاه مدرسه انقلاب دو زیرمجموعه نقش نوجوانان در پیروزی انقلاب برگرفته از خاطرات انقلابی بزرگان خانواده و فساد اجتماعی دوران قبل از انقلاب را دارد.

او در ادامه گفت: در هر مدرسه ۷ تا ۱۴ غرفه فعال می‌شود که هر غرفه یک راوی دانش‌آموز دارد و تمام مسئولیت برگزاری نمایشگاه در راستای مسئولیت‌پذیری و افزایش خلاقیت بر عهده خود دانش‌آموزان است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار