رقابت‌های هفته بیست و یکم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان، امروز (چهار‌شنبه) با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری خواهد شد. لیگ برتر والیبال هفته گذشته با صعود قطعی سپاهانی‌ها به پلی آف همراه بود. شاگردان محمدی راد در خانه با شکست راه یاب ملل مریوان صعود خود را به مرحله پلی آف قطعی کردند تا در ادامه راحت‌تر برابر حریفان قرار بگیرند. دومین اتفاق بزرگ هقته بیستم لیگ برتر پیروزی آذرباتری ارومیه مقابل شهرداری پرستاره بود. شاگردان رئوفی توانستند با نتیجه ۳ بر ۲ همشهری خود یعنی شهرداری ارومیه را از پیش رو بردارند تا لقب غول‌کش مسابقات را به خود اختصاص دهند. شهرداری ورامین هم شاگردان پیمان اکبری را در ورامین متوقف کرد تا کار صعود پیکان به پلی آف به هفته‌های آینده کشیده شود. یزدی‌ها هم در یزد هورسان را شکست دادند تا رفته رفته به پل آف نزدیک شوند. سایپا تهران هم پاس گرگان را شکست داد تا اولین پیروزی خود با سرمربی جدید را به دست آورد.

یکی از اتفاقاتی که خیلی برای بازی‌های امروز بحث برانگیز بود ابتلای ۷ بازیکن شهرداری ورامین به کرونا بود که به عقیده رئیس سازمان لیگ اگر ورامینی‌ها برای بازی با شهرداری گنبد حاضر نشود با باخت فنی رو به رو خواهد شد. تصمیمی که جای بحث زیادی را برای اهالی والیبال ایجاد کرده است. امروز باید منتظر ماند و دید ورامینی‌ها برابر گنبدی‌ها به میدان خواهند رفت یا باخت فنی را به جان خواهند خرید؟

گفتنی است  فدراسیون پزشکی ورزشی حضور تماشاگران در تمامی مسابقات ورزشی را به دلیل شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا تا پایان سال ۱۴۰۰ ممنوع کرد. بدین ترتیب دیدار‌های باقی مانده از لیگ‌های برتر و دسته یک سال ۱۴۰۰ مردان و زنان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

پیکان تهران – لبنیات هراز آمل

تیم والیبال پیکان تهران امروز در حالی در خانه والیبال تهران میزبان شاگردان بهروز عطایی خواهد بود که هفته گذشته با شکست برابر نماینده ورامین کار را بر خود سخت کرد و برای بهتر شدن شرایط خود باید امروز مقابل هرازی‌ها به برتری برسند. شاگردان پیکان اکبری در بازی قبلی خود با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شهرداری ورامین شدند تا جایگاه سومی خود را به خطر بیاندازند. پیکانی‌ها علی رغم شکست برابر ورامینی‌ها با ۱۲ پیروزی، ۸ شکست و ۳۷ امتیاز در رده سوم جدول لیگ باقی ماندند.

تیم والیبال هرازآمل

تیم والیبال لبنیات هراز آمل هم امروز در حالی میهمان پیکان تهران خواهد بود که برای رسیدن به رده سوم جدول باید برابر شاگردان پیمان اکبری به برتری برسند. شاگردان بهروز عطایی در بازی قبلی خود ۳ بر صفر مس رفسنجان را از پیش رو برداشتند تا امتیازات خود را ارتقا دهند. هرازی‌ها در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند تا رده دوم جدول لیگ برتر صعود کنند. هرازی‌ها در حال حاضر با ۱۲ پیروزی، ۷ شکست و ۳۴ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ ایستاده است. شاگردان بهروز عطایی در صورت اعلام نتیجه کمیته انضباطی در خصوص بازی برابر آذرباتری ارومیه می‌تواند در رده دوم جدول قرار گرفته و از رقبای خود فاصله بگیرد.

مس رفسنجان – شهرداری ارومیه

تیم والیبال مس رفسنجان امروز در سالن ۹ دی رفسنجان در حالی میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود که هفته گذشته در آمل مقابل لبنیات هراز آمل ۳ بر صفر شکست خوردند تا روند پیروزی‌های خود را از دست بدهد. رفسنجانی‌ها در حال حاضر با ۱۰ پیروزی و ۱۰ شکست و با ۲۷ امتیاز در رده هشتم لیگ برتر قرار گرفته‌اند. شاگردان اسماعیل بادرنگین در صورت برد در این دیدار می‌توانند به رده‌ها بالاتری در جدول برسند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه هم هفته گذشته در خانه ۳ بر ۲ مغلوب همشهری خود یعنی آذرباتری ارومیه شد تا در جایگاهش دچار لغزش شود و در آستانه از دست دادن رده دوم جدول قرار بگیرد. شاگردان محمدرضا تندروان امروز در دیدار با مس رفسنجان پدیده لیگ برتر محکوم به پیروزی است تا بتواند به بقای خود رد بالای جدول امیدوار بماند. شهرداری چی‌ها در حال حاضر با ١٣ پیروزی، ۷ شکست و با ۳۷ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

لیگ برتر والیبال

برنامه کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال مردان:

سیرجان، سالن امام علی (ع)، ساعت ۱۶
فولاد سیرجان ایرانیان – مقاومت یزد
ناظر فنی: خضراله ترابی، ناظر داوری: حمید حق‌بین، داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: علی‌اکبر پاکدلان
گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۶
شهرداری گنبد – شهرداری ورامین
ناظر فنی: خلیل یگانه‌مجد، ناظر ویژه: رضا خان‌محمد، ناظر داوری: بهروز جعفری، داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: میثم پارسه
رامسر، سالن شهید صدر، ساعت ۱۶
هورسان رامسر – سایپا تهران
ناظر فنی: احمد دامغانی‌نژاد، ناظر داوری: علی یاوری، داور اول: داود نافعی، داور دوم: قادر صادقی
تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶
پیکان تهران – لبنیات هراز آمل
ناظر فنی: محمدحسن خوشدل، ناظر ویژه: محمدحسین شفقی، ناظر داوری: مسعود قاری، داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: مرتضی حسن‌علایی
گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶
پاس گرگان – فولاد مبارکه سپاهان
ناظر فنی: عباس امانی، ناظر ویژه: احمد گل‌چی، ناظر داوری: هادی مرتضوی، داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: حامد آقابراری و داور ویدئوچک: احمد سرمست
رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶
مس رفسنجان – شهرداری ارومیه
ناظر فنی: مسعود یزدان‌پناه، ناظر داوری: نادر انصاری، داور اول: امید فولادی‌وندا، داور دوم: بهزاد جهانگیری
مریوان، سالن زاگرس، ساعت ۱۶
راه‌یاب ملل مریوان – آذرباتری ارومیه
ناظر فنی: محمدعلی امیدی، ناظر داوری: محمد شاهمیری، داور اول: محمدرضا درفش کاویان، داور دوم: محمد آقایی


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار