فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از شناسایی ۱۳ نقطه حادثه خیز داخل شهر و ۱۲ نقطه نقطه حادثه خیز خارج از شهر، طی چند مرحله بازدید تخصصی در جهت رفع نقاط حادثه خیز در محور‌های این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سرهنگ کرم حسنی، گفت: در اجرای بند ۳ مصوبات قرارگاه کاهش تصادفات، فرماندهی انتظامی استان با دعوت از دادستان ، شهردار و رئیس راهور شهرستان از محور‌های درون شهری به منظور شناسایی و احصاء نقاط حادثه خیز بازدید میدانی صورت گرفت.

او با اشاره به شناسایی ۱۳ نقطه حادثه خیز داخل شهر و ۱۲ نقطه نقطه حادثه خیز خارج از شهر، طی چند مرحله بازدید تخصصی در جهت رفع نقاط حادثه خیز در محور‌های شهرستان دره شهر، گفت: مجموعه انتظامی شهرستان علاوه بر انجام وظایف ذاتی سازمان، در جهت اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز نیز تلاش و پیگیری‌های زیادی را انجام داده تا سازمان‌های دخیل در امر ترافیک و طراحی بهترین کارکرد را بر اساس نظرات کارشناسان اجرائی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: بازدید صورت گرفته با هدف شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز در سطح شهرستان و انعکاس آن به سایر ارگان‌های دخیل در سطح شهرستان می‌باشد.

او از مردم شهرستان در خصوص صبر و شکیبایی و همکاری و تعامل با انتظامی شهرستان برای پیگیری و رفع مشکلات و حل نواقص جاده‌ها تشکر و قدردانی کرد و گفت: با حرکت در مسیر اجرای قانون و ایجاد روحیه همبستگی در بین تمام آحاد مردم و دستگاه‌ها روز به روز شاهد وضعیت بهتر ترافیک در معابر درون و برون شهری شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.