مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تاکنون زمین مورد نیاز ۷۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی فراهم شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - عبدالمجید نژاد صفوی عصر سه شنبه در جلسه شورای مسکن کاشمر گفت: از لحاظ اراضی مسکونی هیچ مشکلی در کاشمر نداریم و تا ۱۰ سال آینده پیش‌بینی‌های لازم انجام شده، اما چون مستثنیات متعلق به مالکان است باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

او گفت: هر چند سهمیه کاشمر در طرح نهضت ملی مسکن ۲ هزار واحد بوده است، اما تاکنون پنج هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده اند که تا به امروز ۲ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

به گفته  مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بستر‌های لازم فراهم شده و همه دستگاه‌ها از جمله بانک‌ها در تامین شرایط مناسب و تسهیلات مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن مکلف شدند.

علاوه بر این که تمام واجدان شرایط می‌توانند برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند مردان مجردی هم که سن بالای ۳۰ تا ۴۰ سال دارند تا ۲۰ بهمن می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند که البته در زمان تحویل واحد باید سند ازدواج خود را ارائه دهند.

سهم خراسان رضوی در طرح نهضت ملی مسکن طی ۲ سال اول ۲۰۰ هزار واحد بوده که تا روز گذشته بیش از ۲۰۳ هزار نفر ثبت‌نام کرده اند که بخشی از آن‌ها را افراد مجرد تشکیل می‌دهند.

شهرستان کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب کاشمر قرار دارد.

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.