معاون استاندار بوشهر گفت: کاروان انقلاب اسلامی از ۶ بهمن وارد استان بوشهر می‌شود و تا پایان دهه فجر به همه نقاط استان سر می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- محمد تقی ایرانی گفت: برنامه‌های متنوعی ویژه دهه فجر طراحی شده است و کاروان انقلاب اسلامی از ۶ بهمن وارد استان بوشهر می‌شود و تا پایان دهه فجر در همه نقاط استان مستقر خواهد شد.

او که در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر سخن می‌گفت، ادامه داد: انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی همراه با نشاط و شادابی امری مهم و ضروری است و در این زمینه استفاده از ابزار فرهنگی، هنری و فضای مجازی بسیار موثر است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تغییر و تحولات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را باید با استفاده از شیوه‌های هنری معرفی کرد.

ایرانی گفت: مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد و مسئولان درصدد حل آن‌ها هستند، ولی باید به حوزه فرهنگ غنی انقلاب اسلامی توجه شود.

او معتقد است، باید امام شناسی محور شناخت انقلاب اسلامی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر مسئولیت مدیران در تبیین فعالیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را مهم دانست و گفت: هر صندلی مسئولیت حاصل خون ۷۲ شهید است و از این نظر مسئولیت سنگینی بر عهده مدیران است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.