وقتی چرخ‌های عقب هامر هنگام دور زدن به کمک چرخ های جلو آمدند + فیلم

خودروی هامر یکی از خودروهای قدرتمند در جاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - خودروی هامر خودرویی پرطرفدار در برخی از کشورهای جهان است و این خودرو در سه تیپ تولید شده است که شهروندان معمولا تیپ دو آن را مورد استفاده قرار می دهند.

این خودرو علاوه بر استحکام بالای بدنه، توانایی های زیادی در مقابله با جاده های ناهموار دارد و هنگام دور زدن هم چرخ های عقب به کمک چرخ های جلو می آیند.

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
از رو پراید درست کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
حاجی بارک الله
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۳۴ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
الحق و الانصاف خودروی هامر بسیار خودروی استاندارد فول آبشن قدرتمند پر سرعت کم مصرف و حرفه ایی و ارزان قیمت است البته اگه بیاد توی ایران فقط ثروتمندان می توانند داشته باشنش بنابراین توی ایران بدرد لای جرز دیوار می خورد چونکه آحاد ملت نمی توانند داشته باشنش و فقط باید از دور نگاش کنند چرا که هرگز قدرت خریدش را ندارند و نخواهند داشت واقعا دست دانشمندان سازندش درد نکند ای کاش ایران اسلامی عزیزمان هم از این گونه خودروها فن آوری اطلاعات می کرد و به وفور تولید داخلی ارزان قیمت و با کیفیت می کرد و با شرایط مختلف برای همه اقشار جامعه به فروش می گذاشتشون تا با رانندگی در این خودروهای مستحکم قدرتمند لذتشو ببرند تا فرق پراید و آردی روآ را با هامر بفهمند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
بخواب پسرجان.لالا
آخرین اخبار