فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام از آمادگی مجموعه سپاه و بسیج استان برای حضور در صحنه خدمت رسانی به مردم خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سردار جمال شاکرمی در نشست با استاندار ایلام،گفت: وظیفه سپاس حضور همیشگی در صحنه است و حال که یک دولت انقلابی با گفتمان انقلاب اسلامی و رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی در رأس کار است وظیفه ما دو چندان شده و در این راستا هر جایی که احساس شود می‌توانیم تأثیرگذار باشیم، صادقانه در خدمت هستیم.

او با عنوان این مطلب که در این شرایط سخت مردم برای ما مهم هستند و برای رفع مشکلات آنان زمان، مکان و موقعیت نمی‌شناسیم، گفت: امروز همه مولفه‌های پیش برنده فراهم است و صادقانه با تمام وجود کمک خواهیم کرد و اگرچه در بسیج تجهیزات محور نیستیم، اما در سازمان بسیج چشمه‌های اجتماعی را فعال کرده‌ایم.

فرمانده سپاه استان در ادامه گفت: تضعیف دولت در این شرایط به صلاح نیست و ما در همه شرایط به ویژه در هنگام سختی‌ها، در کنار دولت خواهیم بود.

او در ادامه با اشاره به اینکه سپاه علاوه بر وظیفه ذاتی امنیت و دفاع از ایرانی اسلامی، در همه حوزه‌ها ازجمله بحث عمران و آبادانی، اربعین، حوادث و بلایای طبیعی، محرومیت زدایی و … نیز پیشگام بوده است گفت: در این راستا از تمامی ظرفیت سپاه و بسیج استفاده کرده‌ایم و خدمات بسیار خوبی در مناطق محروم استان رخ داده است.

او گفت: در قرارگاه محرومیت زدایی استان که زیر نظر نماینده عالی دولت در استان کار می‌کند، سپاه یکی از ارکان مهم این قرارگاه است و تاکنون خدمات ارزنده‌ای در مناطق محروم نیز انجام داده است.

سردار شاکرمی در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش روی کشور گفت: هم اکنون همراهی، هماهنگی و فضای همدلی در تمامی ارکان نظام در کل کشور از جمله مجلس، دولت، قوه‌ی قضاییه و قوای نظامی و انتظامی ایجاد شده است و باید از این فرصت و ظرفیت مهم برای خدمت به مردم و رفع مشکلات استفاده نمائیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.