استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه صنعت در شهرستان‌های این استان می‌تواند گام موثری در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای افراد جویای کار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - غلامعلی حیدری در نشست هیئت امنای پارک پتروشیمیایی بروجن و پارک اوره رزینی لردگان گفت: موقعیت در نظر گرفته شده برای احداث پارک پتروشیمیایی بروجن و پارک اوره رزینی لردگان به علت همجواری با استان خوزستان و اصفهان مطلوب است، با راه‌اندازی این دو واحد صنعتی در استان برای بخش قابل توجهی از افراد اشتغال ایجاد می‌شود.

توسعه صنعت می‌تواند گام موثری در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای افراد جویای کار در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری باشد.


بیشتر بخوانید


برای حل مشکلات احداث پارک پتروشیمیایی در بروجن و پارک اوره رزینی در لردگان باید به‌دنبال راه میانبر بود، باید تمامی دستگاه‌های متولی برای تسریع روند احداث این پارک همکاری لازم را داشته باشند.

قبل از آغاز احداث پارک پتروشیمیایی در بروجن باید تدابیر لازم برای ایجاد زیرساخت‌ها اندیشیده شود، در شهرستان بروجن با بحران آب مواجه هستیم، بنابراین باید محدودیت‌ها در تخصیص آب در نظر گرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل صمت به‌سرعت روند اخذ مجوزات برای احداث پارک اوره رزینی در لردگان و پارک پتروشیمیایی در بروجن را پیگیری کنند، می‌توان این پروژه‌ها را در لیست کلنگ‌زنی‌های سفر ریاست‌جمهوری قرار داد.

یکی از عوامل توسعه در کشور‌های پیشرفته استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است، بنابراین باید جذب سرمایه‌گذار در احداث واحد‌های صنعتی که منجر به ایجاد اشتغال می‌شود، مورد توجه قرار بگیرد.

سرعت در راه‌اندازی پارک پتروشیمایی بروجن و پارک اوره رزینی لردگان بسیار مهم است، نرخ بیکاری و آمار مهاجرت در این شهرستان‌ها بالا است، بنابراین ایجاد شغل پایدار باید در اولویت قرار بگیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار