فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: ۱۶هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی شامل مواد غذایی در قالب کمک های مومنانه در این شهرستان تاکنون بین نیازمندان توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سرهنگ باقر پسنده گفت: ۱۶هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی شامل مواد غذایی در قالب کمک های مومنانه در این شهرستان تاکنون بین نیازمندان توزیع شده است.

او در آیین توزیع هزار و ۱۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان گچساران گفت: این میزان کمک های مومنانه در قالب ۱۳ مرحله بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

پسنده ارزش ریالی هر بسته را  پنج میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این بسته های معیشتی شامل ۱۰ کیلو برنج، مرغ، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و حبوبات است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: در این مرحله از کمک های مومنانه بیش از هزارو ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

او گفت: ارزش این میزان بسته معیشتی توزیع شده در مجموع پنج میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال است.

پسنده با تاکید بر اینکه رزمایش کمک های مومنانه در گچساران همچنان ادامه دارد گفت: امید است توزیع بسته های حمایتی بتواند گامی گره گشا برای کاهش مشکلات معیشتی نیازمندان در دوران انتشار ویروس کرونا باشد.

او گفت: طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان این شهرستان با محوریت ناحیه مقاومت بسیج گچساران از نیمه شعبان ۹۹ در این شهرستان آغاز و همچنان ادامه دارد.

پسنده گفت: امید است با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی، بیماری کرونا بطور کامل ریشه کن شود و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

او در ادامه به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تاکنون اقدامات خوبی برای مقابله به ویروس کرونا در کشور برداشته شده است.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه وبویراحمد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.