مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از امداد رسانی امدادگران هلال احمر استان به ۲۸۹ حادثه دیده در یک ماه گذشته خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -  محسن حرازی زاده یزدی گفت: امدادگران هلال احمر استان طی یک ماه گذشته، ۸ عملیات برف و کولاک، ۱۰ عملیات جاده ای، ۲مورد عملیات سیل و آب گرفتگی، ۵ مورد خدمات شهری و سه عملیات کوهستان انجام دادند.

او می گوید: در این عملیات‌ها ۲۸۹ شهروند دچار حادثه شدند که ۸۲ مورد در حوادث برف و کولاک، ۳۰ مورد در حوادث جاده‌ای، ۱۶ مورد در خدمات حضوری، ۱۵۲ مورد در خدمات سیل و آب گرفتگی، ۶ مورد در خدمات شهری و۳ مورد در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

حرازی زاده گفت: به دنبال این عملیات ۴ حادثه دیده نجات یافتند که به همت آمبولانس هلال احمر به نزدیک‌ترین مراکز درمانی انتقال داده شدند.

حرازی زاده گفت: ۱۵۰ مورد از نجاتگران هلال احمر استان در قالب ۳۹ تیم به همراه ۱۵ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای ۴ مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

او گفت: میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه  را ۱۹ دقیقه و ۶ ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را یک ساعت و ۲۴ دقیقه و ۴۸ ثانیه اعلام کرد.

تمامی شعب هلال احمر استان آمادگی کامل برای اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار