سرپرست مدیرعاملی سابق پرسپولیس گفت: رادوشوویچ حرمت ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس را زیر پا گذاشت و خود سرانه از باشگاه جدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان سابق پرسپولیس به دلیل اختلاف نظر با مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس تصمیم گرفت بعد از ۶ سال حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شود. رادوشوویچ بعد از جدایی از پرسپولیس اذعان کرد که صدری باعث جدایی او از این باشگاه شد و حتی زمانی که او می‌خواست راجع به قراردادش با سرپرست باشگاه پرسپولیس صحبت کند، صدری او را به دفتر خود راه نداد.

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی سابق پرسپولیس گفت: متاسفانه رادوشوویچ همه نکات را بیان نکرد. ما در نوع قرارداد او اعتراض داریم. در زمان انصاری فرد قراردادی که با رادوشوویچ بسته شد مبلغ پولی که او دریافت می‌کرد از گلر اول ما یعنی حامد لک بیشتر بود. زمانی که سمیعی مدیرعامل باشگاه بود، رادوشوویچ ۴ مرتبه از تیم قهر کرد. روز آخری هم که او به دفتر من آمد باز هم کوتاه آمدیم و به او گفتم که الان ۵۰ هزار یورو پرداخت می‌کنیم و ۳۰ هزار یورو دیگر هم تا ۲ هفته دیگر پرداخت خواهد شد. متاسفانه رادوشوویچ بدون اطلاع دادن به کادر فنی از باشگاه رفت. ما بعد از این موضوع بار‌ها به او نامه زدیم که به ایران بیاید، اما قبول نکرد. به هر حال رادوشوویچ حرمت ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس را زیر پا گذاشت و خود سرانه از باشگاه جدا شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۲۱ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
فقط یه بازیکن پرسپولیس 35 میلیارد.
ماجرای قرارداد35 میلیاردی راشودویچ چیه.بعضی از طرفدارای پرسپولیس نون سفرشون را از سطل زباله ها پیدا میکنند. چرا این قراردادها را می بندید کی پاسخگو هست.

35000000000
Iran (Islamic Republic of)
محقق
۰۸:۳۷ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
به خدا تو دروغ می گی
آخرین اخبار