حسینی گفت: صنایع نقش موثری در توسعه اقتصادی شهرستان دارند، که قرار است در این خصوص و به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی تور ترویجی بازدید از صنایع شهرستان برای اعضای کمیته برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سیدناصر حسینی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک، می‌گوید: در جهت برگزاری باشکوه دهه فجر، برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به صورت حضوری و مجازی با مشارکت شرکت‌ها و تعاونی‌های مختلف و اهدای جوایز، برگزار خواهد شد.

او گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه، تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

حسینی گفت: برنامه‌های شاخص دهه فجر این کمیته، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده شهدای کارگر، افتتاح ۳ طرح تعاونی، درختکاری، برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی و ده‌ها برنامه دیگر خواهد بود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک، می‌گوید: در اندیمشک پروژه‌های بزرگی از جمله پتروشیمی ابن سینا و کیمیا، مجتمع فولاد زاگرس، شرکت نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه و سنگ آهن و چندین طرح بزرگ دیگر در حال راه اندازی است.

حسینی گفت: امسال به دلیل اهمیت ویژه تعاونی ها، افراد با استقبال بیشتری به راه اندازی شرکت‌های مختلف روی آورده اند و ۲۷ تعاونی به شهرستان اندیمشک اضافه شد که نسبت به سال‌های گذشته رقم بسیار چشمگیری است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک، در پایان بر ارتقا نشاط و امید میان کارگران، تعاونگران انجمن‌ها و تشکلات صنفی و لزوم همکاری همه جانبه اعضا در اجرای برنامه‌های متنوع از سوی کمیته کارگری و کارآفرینی، تاکید کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار