سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: سرپرست زنیت به ما اعلام کرده که این تیم ۲ روز قبل تست داده و جواب تست سردار آزمون مثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - امروز در خبر‌ها آمد که تست کرونای احمد نوراللهی و سردار آزمون مثبت شده است و به همین دلیل این ۲ بازیکن از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شده اند. به گفته سرپرست تیم ملی فعلا تست کرونای نوراللهی مثبت شده است و وضعیت سردار آرمون هنوز مشخص نیست و بعد از آمدن او به ایران تست مجدد گرفته خواهد شد.

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: من دقایقی قبل با آزمون صحبت کردم و او هم صدای سرپرست تیم زنیت را برای ما فرستاد. سرپرست زنیت در این وویس متذکر شده بود که این تیم ۲ روز قبل تست داده و جواب تست سردار مثبت شده است. قرار شد آرمون امروز بار دیگر تست کرونا دهد و ما منتظر جواب هستیم. اگر تست او منفی باشد طبق قوانین فیفا باید به اردوی تیم ملی بیاید و در اختیار ما قرار بگیرد. باشگاه زنیت مقداری نگران تشدید مصدومیت آزمون در صورت آمدن به ایران است، اما خود این بازیکن با مسئولان زنیت صحبت کرده و گفته است زیرنظر گروه پزشکی تیم ملی و فدراسیون فوتبال ایران هستم و کار درمانی‌ام را در تهران انجام می‌دهم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار