رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : آمادگی لازم را از قبل با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی؛ برای بارش سنگین برف داشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- کیخسرو دستغیب گفت : پلیس راه انتظامی استان کرمانشاه از تاریخ یکم آذرماه طرح زمستانی خود را شروع کرد.

به گفته رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ۷۲ تیم گشتی در سطح محور‌ها به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، تیم‌های گردنه در کنار راهدارخانه‌ها حضوری فعال دارند، بنابراین این آمادگی را از قبل با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی؛ برای بارش سنگین برف داشتیم.

پلیس راه به همراه سایر ارگان‌های امدادی آمادگی لازم را داشت و در زمان بارش برف و کولاک محدودیت‌های در خصوص ممنوعیت تردد کامیون‌های کشنده در سطح محو‌های استان اعمال کرد.

خوشبختانه در بارش برف دوم طی روز پنجشنبه هفته گذشته، هیچگونه کامیون که در برف گرفتار شده باشد، نداشتیم.

در خصوص محدودیت منع تردد کامیون‌های کشنده از سازمان حمل و نقل پایانه خواستیم در رابطه با صدور بارنامه جهت کامیون‌ها و صدور صورت وضعیت مسافران با توجه به اینکه استان‌های کردستان، همدان و لرستان منع تردد داشتند، صادر نکند تا هموطنان در راه نمانند.

تعدادی خودر‌و در حوزه سرمیل به سرپل‌ذهاب گرفتار شدند این خودرو‌ها قبل از بارش حرکت کرده بودند و فاقد زنجیرچرخ بودند و همزمان با کولاک و مه زمین‌گیر شده بودند.

با رسیدن راهداری نمک‌پاشی و برف‌روبی شروع شد و با اعمال محدودیت در رابطه با ممنوعیت کامیون‌های کشنده به سمت سرپل‌ذهاب، بدون هیچگونه حادثه‌ای راه بازگشایی شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.