دانش آموزان دبیرستان پسرانه شهید سید فرهاد متولی به همراه معلمان مدرسه، شهردار و اعضای شورای شهر نوش آباد از مادر شهید سید فرهاد متولی تجلیل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - شهردار نوش آباد در آیین تکریم و عیادت بانو کبری جزائری نوش آبادی مادر معلم شهید سید فرهاد متولی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)، روز زن و بزرگداشت مقام مادر گفت: شهیدان بواسطه ولایت مداری و در مسیر تبعیت از فرامین، ولی فقیه راه درست را انتخاب کردند و در مسیر رستگاری ابدی و هدایت بشری قرار گرفتند.

احمدرضا طحانی  تکریم خانواده شهیدان و ایثارگران، زنده نگه داشتن یاد و خاطرات فرزندان شهیدشان و ترویج سبک و سیره زندگی شهدا را رسالت خطیری در راستای هدایت نسل جوان و نهادینه سازی ارزش‌ها و شعایر اسلامی برشمرد.

مدیر دبیرستان پسرانه شهید سید فرهاد متولی هم گفت: نام پر برکت دانشجوی تربیت معلم شهید سید فرهاد متولی همواره آثار و برکات فراوانی برای این مدرسه دارد بطوریکه بیش از ۵۰ درصد هزینه‌های برنامه‌های فوق العاده آنرا خیران داوطلبانه تامین می‌کنند.

علی مکاریان می‌گوید: از آنجا که شهید سید فرهاد متولی معلم جوان، استاد جلسه قرائت قرآن محله و فرزند موذن زنده‌یاد و خیر مدرسه‌ساز مرحوم حاج سید دخیل متولی از خانواده‌های اصیل و سادات جلیل القدر، معتمد و محبوب مردم این منطقه بوده‌است همواره خانواده دانش‌آموزان برای ثبت‌نام فرزندانشان در این مدرسه و خیران برای کمک به آن از یکدیگر سبقت می‌گیرند، چون به این شهید والامقام و کمک‌های معنویش ارادت، اعتقاد و علاقه خاصی دارند.

مدرسه شهید سید فرهاد متولی که همواره صاحب نام و موفق به کسب رتبه‌های برتر علمی و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و مذهبی دانش آموزان آن در مسابقات استانی و شهرستانی احکام، تفسیر، شعر، تواشیح، فوتبال، وبلاگ نویسی، نقالی، طراحی با ذغال و عروسک گردانی از سال تحصیلی ۹۸_۹۷ تا کنون بوده‌است در تمام مناسبت‌ها و مواقع ضروری نیز به کمک مردم می‌آید و از ظرفیت آن برای کمک‌های نوع دوستانه از جمله رزمایش مومنانه مدرسه شهید متولی نوش آباد با راه اندازی کارگاه دوخت ماسک با حضور نیرو‌های بسیج مردمی استفاده می‌شود.

شهید سید فرهاد متولی دانشجوی تربیت معلم در ۲۳ اردبیهشت سال ۶۱ در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسید و پیکرش پس از ۲۷ ماه چشم انتظاری خانواده در شلمچه پیدا شد و در روز عید فطر سال ۶۳ در میان انبوه مردم عزادار و شهید پرور شهر نوش‌آباد تشییع و در گلزار شهدا در کنار سایر هم‌رزمان شهیدش و در جوار بارگاه امامزاده محمد بن زید بن حسن بن علی (ع) شهر نوش آباد به خاک سپره شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.