گفته شده آیپد پرو ۲۰۲۲ احتمالا به تراشه ۳ نانومتری M۲ مجهز خواهد شد و در پاییز از آن رونمایی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - طبق گزارش‌های قبلی ظاهراً اپل در حال بررسی طراحی شیشه‌ای برای آیپد پرو بود، اما اکنون یک منبع دیگر این ادعا را مورد تردید قرار داده است.

بر اساس گزارش فون آرنا، مارک گورمن از بلومبرگ در ماه ژوئن گفت که آیپد پرو ۲۰۲۲ ممکن است به جای محفظه آلومینیومی در پشت دارای پشت شیشه ای، برای کمک به سیستم شارژ بی سیم MagSafe باشد، اما یک هفته پیش گزارش شد که ممکن است آیپد پرو فقط یک آرم شیشه‌ای داشته باشد. البته گورمن، در آخرین نسخه خبرنامه هفتگی خود، همچنان بر این باور است که آیپد پرو شارژ بی سیم را ارائه می‌دهد.

طبق این گزارش، پشت شیشه‌ای می‌تواند تبلت را شکننده کند و به همین دلیل، اپل ممکن است در عوض، لوگوی خود را بزرگتر و شیشه‌ای کند. دیلن که یک افشاگر توئیتری است نیز گفت که مدل ۱۱ اینچی نیز از فناوری صفحه نمایش LCD به مینی ال‌ ای دی ارتقا می‌یابد که در حال حاضر منحصر به مدل ۱۲.۹ اینچی است.

آیپد پرو ۲۰۲۲

گورمن و دیلن هر دو بر این باورند که آیپد پرو جدید، از تراشه M۲ بهره می‌برد، تراشه جدیدی که اپل در نیمه دوم سال از آن رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارش‌ها، این تراشه مبتنی بر فناوری ساخت ۳ نانومتری خواهد بود که احتمالاً آن را تا ۱۵ درصد سریع‌تر از تراشه‌های تولید شده با فرآیند ۵ نانومتری، مانند M۱ می‌کند. همچنین شایعه شده که این تراشه، پردازنده گرافیکی قوی تری دارد.

دیلن می‌گوید آیپد پرو در پاییز امسال (۲۰۲۲) معرفی می‌شود، که تقریباً مطابق با پیش‌ بینی گورمن است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار