مدیر کل کمیته امداد کردستان از پرداخت ۱۱۰ فقره تسهیلات اشتغال زایی و تحویل ۶۴ واحد مسکن به مددجویان کردستانی به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - رضا طوسی در جلسه کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان که با حضور ادارات عضو برگزار شد، گفت: هدف از تشکیل این کمیته فراهم سازی زمینه بهره گیری هر چه بیشتر محرومان و نیازمندان جامعه از امکانات خدماتی و رفاهی دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی است.

مدیر کل کمیته امداد کردستان می گوید: این کمیته به مناسبت دهه مبارک فجر با مسئولیت کمیته امداد و با عضویت ۱۴ سازمان در سطح کشوری، استانی و شهرستانی تشکیل می‌شود.

به گفته او: از طریق اعضای این کمیته برنامه‌های ویژه‌ای در زمینه ارائه خدمات به نیازمندان به ویژه در سطح روستا‌ها و مناطق محروم این استان پیش بینی شده است.

طوسی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) نهاد‌های خدمت گزار به قشر محروم جامعه و از جمله کمیته امداد تأسیس شد.

او با بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر ۶۴ واحد مسکن تحویل مددجویان کردستانی می‌شود،گفت: اهدای ۱۹۳ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، ارائه ۲۱۰۰ مورد خدمات بهداشتی درمانی، پرداخت ۲۳۰ فقره وام کارگشایی از برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال است.

مدیر کل کمیته امداد کردستان گفت: همچنین به همین مناسبت ۱۱۰ فقره تسهیلات اشتغال از طریق کمیته امداد کردستان به مددجویان پرداخت خواهد شد.

طوسی برپایی میز خدمت، دیدار با خانواده ها، پرداخت کمک موردی و ... را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد به مناسبت دهه فجر امسال اعلام کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.