فرمانده انتظامی آبادان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز همراه با دستگیری 4سارق سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی آبادان گفت: در راستای  مقابله با سارقان اموال عمومی و خصوصی در سطح شهرستان آبادان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط ماموران انتظامی  کلانتری 18ذوالفقاری  پس از هماهنگی با مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد که با دستگیری 4 سارق سابقه دار همراه شد.

به گفته این مسئول شناسایی و دستگیری سارقان در عملیات های منسجم و غافلگیرانه صورت گرفت در محل اختفای آن ها مقداری مواد مخدر و اموال به سرقت رفته نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان وسایل سرقتی کشف شده در محل اختفای متهمان را 70 عدد فیوز کنتور برق و مینیاتوری،  2 دستگاه موتور جوش و موتور بالابر درب های اتومات ، یکدستگاه کامپیوتر خانگی و 2دستگاه دوچرخه و موتورسیکلت اعلام کرد.

 5عدد ساعت مچی، 4دستگاه دوربین مداربسته،  و سایر لوازم خانگی مثل آبمیوه گیری، آنتن تلویزیون، پنکه دستی، و شیرآلات منازل و لامپ های ال ای دی جلوی مغازه ها از دیگر اموال سرقتی کشف شده بود.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه متهمان در بازجویی با پلیس به 15فقره انواع سرقت منزل ، چراغ روشنایی معابر ، سیم برق اعتراف کردند گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.