رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از 2 برابر شدن بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ شکرالله سلمان زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:آمار مراجعه سرپایی به مراکز درمانی جنوب غرب خوزستان در شهرستان های آبادان،خرمشهر و شادگان نسبت به 2 هفته گذشته افزایش یافته است.

او با اعلام افزایش فراز و نشیب شمار مبتلایان قطعی مثبت به کرونا از شهروندان خواست تا شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت مشاهده علایم سطحی در بدن ، خود مراقبتی را جدی بگیرند.

سلمان زاده به آغاز طرح  واکسیناسیون خانه به خانه در مناطقی از شهرستان آبادان در قالب طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهروندان با کارکنان بهداشتی و بسیجیان در اجرای این طرح مشارکت کنند.

شکراله سلمان زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در شبانه روز گذشته 10 مورد ابتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان ثبت شد که به تفکیک شهرستان‌ها سه نفر از آبادان ، 6  نفر از خرمشهر و یک نفر از شادگان بود.

به گفته سلمان زاده از مجموع موارد مثبت شده 3 نفر در آبادان، 5 نفر از خرمشهر و یک نفر از شادگان در مراکز درمانی خدمات سرپایی دریافت کردند.

او از مجموع موارد مثبت کرونایی دیروز 9 بیمار آبادانی و هشت بیمار خرمشهری را سرپایی خواند که با مراجعه به مراکز درمانی خدمات سرپایی دریافت کردند.

به گفته این مسئول دیروز چهار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان آبادان بستری و پنج بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند و در حال حاضر موارد مثبت بستری کرونایی در بیمارستان‌های منطقه 12 نفر هستند.

به گفته مسئولان حوزه پزشکی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسیناسیون می‌تواند بدن افراد را در برابر ابتلا به بیماری ویروسی کرونا ایمن کند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.