سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول از روز پرکار اورژانس هوایی دزفول با سه ماموریت خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - عبدالکریم فیروز زاده گفت: به دنبال تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ دزفول مبنی بر درد زایمان مادر بارداری ۳۰ ساله در منطقه کوهستانی دله چنار، بالگرد اورژانس هوایی دزفول به محل فوریت اعزام و پس از انجام اقدامات لازم درمانی مادر باردار به بیمارستان زنان و زایمان حضرت زینب (س) دزفول منتقل شد.  

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول می گوید: بالگرد اورژانس هوایی دزفول امروز برای دومین بار جهت نجات جان بانوی ۴۰ ساله‌ای که دچار حیوان گزیدگی شده بود به پرواز در آمد.

به گفته او بالگرد اورژانس هوایی دزفول امروز برای بار دوم به ماموریت دیگری در روستای پلو از توابع بخش سردشت دزفول اعزام شد و بیمار ۴۰ ساله را به منظور دریافت خدمات درمانی به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال داد.

این مقام مسئول گفت: بالگرد اورژانس هوایی دزفول برای بار سوم جهت نجات جان مادر بارداری ۲۵ ساله در منطقه صعب العبور کول سیرا به پرواز درآمد و پس از انجام اقدامات درمانی لازم، مادر باردار را به بیمارستان حضرت زینب (س) انتقال داد.

 رحیم جعفری از کارشناسان فوریت‌های پزشکی دزفول انجام هر سه ماموریت امدادی را عهده دار بودند و هر سه عملیات با موفیقت انجام شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار