معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد گفت: فعالان گردشگری استان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -خورشیدی گفت: با توجه به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۹ تا ۱۲ بهمن ماه سال ۱۴۰۰، استان یزد همگام با سایر استان‌های کشور در نمایشگاه حضور یافته و جذابیت‌های گردشگری استان را معرفی می‌کند.

او گفت: سال ۱۴۰۰ نیز با همکاری برخی از تاسیسات گردشگری و همراهی شهرداری‌های شهرستان‌های بافق و میبد و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، برنامه ریزی لازم برای حضور استان در این نمایشگاه صورت گرفته است.

خورشیدی گفت: برنامه‌های استان با محوریت معرفی طرح‌های استارت آپ و فعالیت‌های گردشگری در فضای مجازی، گردشگری مجازی، گردشگری خوراک، معرفی آداب و رسوم استان آماده شده است.

خورشیدی گفت: این برنامه با تاکید بر محوریت خانواده در گردشگری، تنوع بخشی در توسعه گردشگری استان با تولید محتوا و معرفی کمیته‌های تخصصی گردشگری، معرفی سفیر انجمن جهانی سفر و خوراک، کارگاه آموزشی گردشگری خوراک و ... تدارک دیده شده است.

او گفت: کارگاه آموزشی مشترک با استان گیلان به همت کمیته تخصصی گردشگری خوراک و انجمن گردشگری خوراک و نوشیدنی دونار از ۹ تا ۱۲ بهمن، معرفی سفیر انجمن جهانی سفر و خوراک در روز ۱۱ بهمن، رونمایی از چهار طرح استارت آپ و نوآورانه در ۱۰ بهمن ماه شامل اولین گواهینامه کسب و کار گردشگری در فضای مجازی، رونمایی از سامانه گردشگری سلامت، رونمایی از طرح گردشگری الکترونیک شهری و تور مجازی از عناوین مهم برنامه است.

او گفت: عناوین مهم دیگر برنامه‌ها شامل معرفی فروشگاه اینترنتی سوغات، معرفی کتاب، رونمایی از مجموعه پویانمایی یزدگردی، معرفی آداب و رسوم با حضور شخصیت‌های عروسکی، معرفی گردشگری روستایی و گردشگری کشاورزی، گردشگری در دسترس، گردشگری کودک و ... در طول زمان برگزاری نمایشگاه است.

خورشیدی گفت: استان یزد در سالن شماره ۳۸ b غرفه شش پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در فضایی به متراژ ۲۶۰ متر مربع، ظرفیت ها، پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خود را در حوزه گردشگری به نمایش می‌گذارد.

خورشیدی گفت: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایده آل سفر و سفر‌های مینیاتور، مجتمع گردشگری عمارت وکیل و دو اقامتگاه بوم گردی آریز بافق و سرای جهانگرد مهریز از تاسیسات گردشگری فعال در این نمایشگاه هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار