شاهراه سالنگ بر روی ترافیک باز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - وزارت فواید عامه می گوید که برخی از مسیرهای ارتباطی در ولایت های سرپل، بامیان، میدان وردک، غور، بادغیس، فراه، بغلان و دایکندی به دلیل برف باری شدید مسدود می باشند.

 وزارت فواید عامه امروز (یکشنبه، 3 دلو) اعلام کرده که عملیات برف پاکی در شاهراه سالنگ تکمیل و این شاهراه بعد از ۳۰ ساعت بروی ترافیک باز گردید.

وزارت فواید عامه می گوید که بدون وسائط تریلری، سایر وسائط می توانند با زنجیر و رعایت مقررات از این شاهراه تردد نمایند.

وزارت فواید عامه گفته که در ولایت سرپل؛ مسیر بلخاب بر روی ترافیک مسدود است اما متباقی مسیرها باز شده است. در ولایت بامیان، مسیر پنجاب الی آبقول کرمان بروی ترافیک مسدود است، سایر مسیرها باز گردیده است.

بنابر اطلاعیه وزارت فواید عامه در میدان وردک آسمان صاف و به استثنای کوتل ملایعقوب که بروی ترافیک مسدود می باشد، سایر مسیرها باز می باشد. در ولایت غور، مسیر بند بایان مسدود می باشد، مسیرهای دیگر بر روی ترافیک باز شده و تلاش ها جریان دارد تا مسیر بند بایان نیز باز گردد.

 در ولایت بادغیس، مسیر کوتل سبزک بروی ترافیک مسدود است و پاک کاری این مسیر جریان دارد.

به گفته وزرات فواید عامه در ولایت فراه نیز هوا آفتابی است و مسیر شیخ ابونصر فراهی بروی ترافیک مسدود است، اما سایر مسیر ها باز می باشند.

در بغلان نیز مسیرهای جلگه، خوست فرنگ، فرنگ و گذرگاه نور و خوست-دیه سلام بروی ترافیک مسدود می باشد اما سایر مسیرها باز هستند.

در ولایت دایکندی؛ مسیرهای کوتل قناق الی جوز، از بازار بند برلان الی مکتب ذکور شینیه، کوتل تمزان الی قریه غروج، از دهن گرگی الی دهن پیشوک بروی ترافیک باز می باشند، سایر مسیرها تاکنون مسدود است.

انتهای پیام/ ر

 

 

برچسب ها: افغانستان ، زمستان ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.